Feestavond 25 jaar GRAS

ImageImageA special Forum for Gilze-Rijen and Gilze Rijen Aviation Society (GRAS) with news, facts and social talk from the south.

Moderator: SWAT 11

Forum rules
Image
Image
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too.
Post Reply
bvdboomen
Scramble Addict
Scramble Addict
Posts: 1134
Joined: 13 Aug 2009, 10:39
Type of spotter: F4
Location: Tilburg

Feestavond 25 jaar GRAS

Post by bvdboomen »

Ik heb gisteren een hele leuke avond gehad met verrassende sprekers. Het was ook leuk om te zien dat het Apache demoteam gewoon tussen en bij de feestgangers hoorden met als verrassingsact, een presentatie over de demo. Maar ook de FAC kapitein had een zeer interessant verhaal en natuurlijk de openings-spreker, de waarnemend basiscommandant over het DHC. Ik heb met aandacht en plezier geluisterd en daarna nog een praatje gemaakt met een aantal mensen van de basis.

En natuurlijk zo links en rechts leuke gesprekken gevoerd met de andere spotters.
Met andere woorden: GRAS bestuur: Da hedde gullie goed gedaon!
Chapeau.
User avatar
Eric van Lisdonk
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 2566
Joined: 19 Mar 2004, 23:33
Subscriber Scramble: Eric van Lisdonk
Location: Ramstein and Gilze-Rijen Air Base

Re: Feestavond 25 jaar GRAS

Post by Eric van Lisdonk »

Daar sluit ik mij helemaal bij aan. Het was ook leuk om te zien dat de opkomst groot was. Is lang geleden dat er zoveel spotters in "Het Vermaeck" zaten. Het was ook leuk om te zien dat er behoorlijk wat spotters waren van ver buiten brabant.

De hapjes waren ook heerlijk en het was ook leuk om weer eens bij te praten met vele ouwe bekenden.

Dus wat bij betreft GRAS :respect: :worship:

groeten,
Eric
User avatar
Redskin301
Scramble Addict
Scramble Addict
Posts: 2296
Joined: 23 Mar 2006, 12:52
Type of spotter: Graphical
Subscriber Scramble: nee
Location: Tilburg
Contact:

Re: Feestavond 25 jaar GRAS

Post by Redskin301 »

Niks meer aan toe te voegen, gewoon een ouderwetse topavond gehad!
Met een woord geweldig!
Regards Alex van Noye,

http://www.runway28.nl
User avatar
Stafhunter
Scramble Addict
Scramble Addict
Posts: 1562
Joined: 28 Apr 2006, 13:49
Subscriber Scramble: Stafhunter
Location: Tilburg
Contact:

Re: Feestavond 25 jaar GRAS

Post by Stafhunter »

Was een gezellige avond met deze keer geen diaprojector die kraakte maar wel de microfoon :-)

heerlijk bij zitten praten met andere spotters en genoten van de gratis hapjes en de drankjes. Na afloop mochten we nog wat gadgets gratis meenemen die op tafel lagen behalve de spullen van flash

Opmerkelijk was dat de gastsprekers ieder zijn eigen laptop mee had genomen zodat ze in ieders geval niet hun geheugenstick konden verliezen

[ Post made via Mobile Device ]
F-104 Starfighter patch website http://threshold.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

flown in:
F27-300M C-5

better a spotter with stepladder behind me than a spotter with 50mm in front off me
Post Reply

Return to “Gilze-Rijen & GRAS”