Te laat!polderbaan wrote:En nou stoppen anders worden we verbannen naar het praethuys.
Mooie speech, Chris.cHabu wrote:Tot zover mijn speech.
En je vader was een wijs man.
Erik
Te laat!polderbaan wrote:En nou stoppen anders worden we verbannen naar het praethuys.
Mooie speech, Chris.cHabu wrote:Tot zover mijn speech.
Goedemiddag,phkza wrote:Zag het onderstaande filmpje op Youtube. Mooi gefilmd en alles, maar ik zie toch wat mensen staan op plekken die daar niet voor bedoeld zijn. Dankzij dit soort types wordt het spotten er niet bepaald gemakkelijker op rond Schiphol en verdwijnen plekken of worden afgezet met hekken. Bedankt!
Als de beste man toegang heeft tot airside (want dat kan ook nog natuurlijk), staat -ie daar toch primaphkza wrote:@Cees van der Bent: het weiland naast de Kaagbaan was, na de sluiting van de officiële spottersplaats, een tijdlang prima begaanbaar. Op een bepaald moment, mede ingegeven door het feit dat sommige mensen echt helemaal naar de rand van de baan probeerden te lopen, is die strook afgesloten met hoge hekken. Om op die zandhoop te komen moet je dus echt wel over of door een hek. Dat staat er niet voor niets.
In dat geval kan ik de frustratie erg begrijpen.phkza wrote:@Polderbaan: ik ken de maker van het filmpje niet. Hij stond ook niet verkeerd volgens mij, maar bijvoorbeeld die knul op die zandhoop wel…
@Cees van der Bent: het weiland naast de Kaagbaan was, na de sluiting van de officiële spottersplaats, een tijdlang prima begaanbaar. Op een bepaald moment, mede ingegeven door het feit dat sommige mensen echt helemaal naar de rand van de baan probeerden te lopen, is die strook afgesloten met hoge hekken. Om op die zandhoop te komen moet je dus echt wel over of door een hek. Dat staat er niet voor niets.