WAARSCHUWING: Ad Fluit steelt foto's!!
Forum rules
- Roel van Gestel
- Scramble Junior
- Type of spotter: ***** luxury
- Subscriber Scramble: Nope
Re: WAARSCHUWING: Ad Fluit steelt foto's!!
Volgens mij gaat de discussie over hoe netjes het is om te zeggen dat je de gejatte foto zelf hebt gemaakt, niet over hoe je dingen kunt omzeilen.
Dat iemand plakt en knipt, prima, maar zeg never niet dat je zelf al die moeite hebt gedaan om die plaat te trekken. Dat is toch de fatsoens issue hier? Ik weet ook wel dat ik watermerken kan verwijderen en andere beveiligingen in rook kan laten op gaan, maar daar gaat het toch niet over?
Dat iemand plakt en knipt, prima, maar zeg never niet dat je zelf al die moeite hebt gedaan om die plaat te trekken. Dat is toch de fatsoens issue hier? Ik weet ook wel dat ik watermerken kan verwijderen en andere beveiligingen in rook kan laten op gaan, maar daar gaat het toch niet over?
Советские пилоты - железные люди!
Check out my aviation pics @ http://www.pbase.com/roel
Check out my aviation pics @ http://www.pbase.com/roel
- r.e.hendriks
- Scramble Master
- Type of spotter: fly-by.nl
- Subscriber Scramble: 1990>
Pff, wat een heisa om niets weer. Iedereen die zo bang is dat iemand 'ns een keer jouw foto kopieert moet ze gewoon fijn voor zichzelf houden in z'n plakboek en niets meer uploaden
Grtz,
Grtz,
- Slijfie
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: Slijfie
Uit de krakkemikkige tekst op Facebook maak ik op dat het om een jeugdige (of ongeschoolde) collega gaat. Als iemand die Fluit nou even netjes terechtwijst, doet ie het waarschijnlijk niet meer.
Maar wel merkwaardig dat er mensen zijn die voor de 'dief' meer begrip hebben dan voor het slachtoffer. Je moet gewoon met je klauwen van andermans foto's afblijven, punt uit.
Maar wel merkwaardig dat er mensen zijn die voor de 'dief' meer begrip hebben dan voor het slachtoffer. Je moet gewoon met je klauwen van andermans foto's afblijven, punt uit.
- B767-300ER
- Scramble Master
Het is maar hoe je het bekijkt. Ik denk dat er bij niemand hier meer begrip is voor de dief als voor het slachtoffer.Slijfie wrote:
Maar wel merkwaardig dat er mensen zijn die voor de 'dief' meer begrip hebben dan voor het slachtoffer.
Echter je zou ook eens de hand in eigen boezem moeten steken.
Om even de advocaat van de duivel te spelen:
Als je je fiets zonder slot bij het Amsterdam Centraal Station neerzet, vind ik niet dat je moet jammeren dat je fiets aan het einde van de dag gestolen is. Echter ik keur het gedrag van de dief niet goed. Integendeel. Alleen denk ik dat je zelf ook een aandeel hebt.
Hetzelfde met foto's zonder beveiliging........ Ook daarbij keur ik het gedrag niet goed, maar wat heb je er zelf al aan gedaan om te voorkomen dat het daadwerkelijk gebeurd?
Van andermans spullen. Helemaal mee eens!Slijfie wrote:Je moet gewoon met je klauwen van andermans foto's afblijven, punt uit.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- jp 74
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: Fotografie
- Subscriber Scramble: jp 74
Ja gelukkig wel!r.e.hendriks wrote:Gelukkig jat ie alleen maar civiel.......
Compromise is failure.
- Borobudur
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Borobudur
Fluitje lijkt de Finnair te hebben ingeruild voor een DHL op zijn Facebook pagina
Volgens mij is Scramble-member 'Melvin85' een van zijn 'vrienden' op Facebook. Wellicht dat hij wat meer kan vertellen over de duistere 'Fluit'
Volgens mij is Scramble-member 'Melvin85' een van zijn 'vrienden' op Facebook. Wellicht dat hij wat meer kan vertellen over de duistere 'Fluit'
Borobudur
Helaas weet ik ook niet meer van ad fluit
maar vind het erg triest om zo aan je foto's te moeten komen, en dan nog glashard beweren dat hij ze zelf gemaakt heeft. Wees dan gewoon eerlijk, misschien heeft dit alles een verklaarbare reden.
Maar fluittekruid is verwijderd uit me lijst.
[ Post made via Mobile Device ]
maar vind het erg triest om zo aan je foto's te moeten komen, en dan nog glashard beweren dat hij ze zelf gemaakt heeft. Wees dan gewoon eerlijk, misschien heeft dit alles een verklaarbare reden.
Maar fluittekruid is verwijderd uit me lijst.
[ Post made via Mobile Device ]
- Nlspot2003
- Scramble Master
Er zijn volgens mij zat mensen die meerdere verhalen weten over Ad Fluit hier op het forum. Dat hij dingen bij elkaar verzint is er een van.
- wild weasel
- Scramble Addict
- Type of spotter: picked up my old hobby!
- Subscriber Scramble: wild weasel
Heh heh heh, dit begint een leuk topic te worden zo
Shoot first, edit later!
Dat ligt eraan... Als het enige doel gaat worden om iemand door het slijk te halen dan houdt het snel op!
Groeten,
Stefan
Groeten,
Stefan
- FISHER01
- Scramble Master
- Type of spotter: DIE HARD
- Subscriber Scramble: Yups
dus een knokploeg maken mag wel
greetzz. Jos FISHER01 K.™
- wild weasel
- Scramble Addict
- Type of spotter: picked up my old hobby!
- Subscriber Scramble: wild weasel
FISHER01 wrote:dus een knokploeg maken mag wel
Shoot first, edit later!
- jfaltena
- Scramble Master
- Type of spotter: S4
- Subscriber Scramble: jfaltena
Maken, ja... op pad sturen, lijkt me niet handigFISHER01 wrote:dus een knokploeg maken mag wel
Flown from / to; AMS ATH BCN CDG EFL EWR FRA GMP INV LAX LGW LHR LPL MAN RTM SFO VIE YVR YYZ ZRH
Flown in: 300 310 319 320 321 330 737 747 747SP 757 767 Bae146 DC10 F70
Planned flights: none
Flown in: 300 310 319 320 321 330 737 747 747SP 757 767 Bae146 DC10 F70
Planned flights: none