Volgens mij heb je alles, toch?
Het callsign voor de Cougar was DUKE4 (een cijfer). In het geval van DUKE of DEMON is dit altijd zo. Weet niet of dit over de verbinding ook zo klinkt natuurlijk
Groetjes
SWAT 11 wrote:Hierbij de gehoorde movements via mijn scanner op Gilze-Rijen van 30 april 2011:
BASED
CH-47D 298sqn: -
AS.532U-2 300sqn: Duke 04 [dep.07:41u/arr.17:26u] (S-456)
SA.316B 300sqn: Bluebird 16 [dep.07:34u/arr.17:11u] (A-301), Bluebird 15 [dep.07:49u/arr.16:30u] (A-275), Bluebird 11 [dep.08:14u/arr.15:23u] (A-292)
AH-64D 301sqn: -
# = nightflying
VISITORS
-
AFKORTINGEN
* = de helikopter/vliegtuig is niet geland maar heeft een touch-and-go of een low-aproach gemaakt
x = de helikopter/vliegtuig is over het vliegveld heen gevlogen (lager dan 2000 voet)
f/s = de helikopter/vliegtuig heeft een fullstop gemaakt
cal = calibratievlucht op het veld
, = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel op deze tijden in de landing is gezien.
- = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel tussen deze tijden (begin- en eindtijd) meerdere malen te zien is geweest in de landing.
/ = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel heeft binnengestaan op een van de platformen.
OPMERKINGEN
- Onderstreepte serials zijn afkomstig van SBS-1/Mode-S en zijn dus geen garantie!
- Niet onderstreepte serials zijn afkomstig van mijzelf of personen die voor deze post hun waarneming hier hebben neergezet.
- Bovenstaande log is hetgeen wat gehoord is, er bestaat altijd de mogelijkheid dat er meer gevlogen heeft!
- We zien je aanvullingen en/of correcties graag tegemoet!