wrxflyer wrote:B767-300ER wrote:Niet zo moeilijk doen heren.
Een spotverbod is als dusdanig niet bekend in het Nederlands strafrecht.
Het gaat hier dus puur om een parkeerverbod
Auto elders parkeren en lopend deze kant op.
en zo is het!!
Als jullie alle verkeersregels/borden zo ingewikeld benaderen, snap ik een beetje waarom het verkeer in dit land zo'n drama is.
btw; het is een
stopverbod, dus even stilstaan is zelfs al strafbaar.
Gewoon lopen of fietsen.
Trapjes heb je daar niet nodig, dus dat mag geen probleem zijn toch?
Ik denk dat als we ons gewoon houden aan de geldende regels er helemaal NIETS aan de hand is.
je moest eens weten hoeveel LEUKE / GOEDE plekker er zijn om van verschillende hoeken foto's te maken.
Alleen willen de meeste mensen met de auto als het even zou kunnen zelfs de baan oprijden om een foto te maken; gewoon parkeren waar het is toegestaan en gaan lopen / fietsen / trimmen / steppen of weet ik wat, want....je VERPEST het voor ons allemaal
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
het is een beetje de "na mij de zondvloed" mentaliteit.
heb afgelopen week 1/2hr met de Kmar staan praten bij 36C : als je je gewoon aan de regels hou heb je NERGENS last van. Uit hun woorden blijkt dat ze precies weten wie waar rond zwerft op Schiphol en die regelmatige spotters / fotografen zijn niet het probleem. het zijn de incidentele bezoekers die bv bij runway06 gewoon langs de weg gaan staan het liefst in de bocht en zo bv truckers een hartverlamming bezorgen.
Zelfs heb ik nu oa op Dusseldorf / Rotterdam / Maastricht en Brussel geweest en geloof me : het is absoluut NIET slecht op Schiphol ! VEEEEL plekken om gevarieerde shots te maken !
Als we ons met z'n ALLEN gewoon aan de regels houden zullen we nog lang gewoon / normaal van onze hobby kunnen genieten !
Douwe