Airforcesmonhly bezorging de laaste tijd...
Forum rules
Re: Airforcesmonhly bezorging de laaste tijd...
Goedemorgen,
Helaas is bij mij de bezorging van AFM nu nog steeds echt een puinhoop,ik stuur elke maand mails voor een vervangend exemplaar die dan ook netjes gestuurd wordt.AFM is een van mijn favoriete tijdschriften dus ik baal er flink van.
Is bij iedereen de ervaring zo ?? Ik wil het blad zeker niet afkraken de inhoud is excellent maar elke maand mails sturen omdat ze niet aankomen is erg vervelend.
Ben ik de enige of zijn er meer AFM abbonnees met deze problemen??
Gr.Rob
Helaas is bij mij de bezorging van AFM nu nog steeds echt een puinhoop,ik stuur elke maand mails voor een vervangend exemplaar die dan ook netjes gestuurd wordt.AFM is een van mijn favoriete tijdschriften dus ik baal er flink van.
Is bij iedereen de ervaring zo ?? Ik wil het blad zeker niet afkraken de inhoud is excellent maar elke maand mails sturen omdat ze niet aankomen is erg vervelend.
Ben ik de enige of zijn er meer AFM abbonnees met deze problemen??
Gr.Rob
- Piet Luijken
- Moderator
- Subscriber Scramble: Piet Luijken
Deze maand nog niets ontvangen, helaas.
Vandaag is donderdag, dan komt die andere postbode langs.
Meestal brengt hij de afm langs.
Ik zal ook weer een mail sturen over deze slechte manier van verzenden.
De air combat is altijd op tijd, dus t kan wel
[ Post made via Mobile Device ]
Vandaag is donderdag, dan komt die andere postbode langs.
Meestal brengt hij de afm langs.
Ik zal ook weer een mail sturen over deze slechte manier van verzenden.
De air combat is altijd op tijd, dus t kan wel
[ Post made via Mobile Device ]
Greetings,
Piet Luijken
Scramble Editor
Piet Luijken
Scramble Editor
- maurits
- Scramble Addict
- Type of spotter: full military
- Subscriber Scramble: maurits
Ik moet eerlijk bekennen dat sinds maart bij mij de bezorging eindelijk weer op orde is, sinds sept. vorig jaar was het ook een puinhoop, geloof dat hier al een topic aan gewijd is....
Groet,
Maurits
Groet,
Maurits
kind regards,
Maurits
Maurits
Mijn AFM (Mei uitgave) viel vandaag in de bus hier - ik heb met zowel AFM als CA geen enkel probleem?
-
- Scramble Addict
- Type of spotter: F4.5
- Subscriber Scramble: Hans Rolink
Het schijnt de distributieclub in Nederland te zijn. Die in Kiwiland doet kennelijk beter zijn best.Erik_7Xi wrote:Mijn AFM (Mei uitgave) viel vandaag in de bus hier - ik heb met zowel AFM als CA geen enkel probleem?
Net zoiets als met folderbezorgers die hun vrachtje in de sloot kieperen om van het werk af te zijn en toch geld vangen?
In ieder geval heb ik Mevr. Conde maar eens weer om een nieuw exemplaar gevraagd.
Hans.
hmm, die hele en halve kiwi's zulllen niet snel niet klagen, (mogen ze geeneens al zouden ze willen)
zit in de volksaard en het staat in de grondwet:
NO WORRIES!
..
zit in de volksaard en het staat in de grondwet:
NO WORRIES!
..
Hoera d'revolutie, 't is eindelijk zover', maar de nwe leiders blijken net zo autoritair
- Antoni
- Scramble Rookie
- Type of spotter: F4
- Subscriber Scramble: Antoni
Hoe is het op het moment gesteld met de levering van CAM? Een tijdje geen reacties meer hier, betekent dit dat het beter gaat?
Ik heb pas een abonnementje genomen en september zou mijneerste nummer moeten worden. Ik ben benieuwd wanneer hij op de mat ligt. In de kiosk had ik hem altjd c.a. een week na verschijning in de UK.
groeten,
Antoni
Ik heb pas een abonnementje genomen en september zou mijneerste nummer moeten worden. Ik ben benieuwd wanneer hij op de mat ligt. In de kiosk had ik hem altjd c.a. een week na verschijning in de UK.
groeten,
Antoni
-
- Scramble Addict
De laatste maanden gaat het weer normaal qua bezorging. Hebben ze de oude distributeur een schop gegeven?
Hans.
Hans.
Volgens mij is het nu dan door Sandd (omdat selectmail is overgenomen ofzo door sandd) Maar minder klachten geloof ik.... Misschien lag het echt aan selectmail dan...Hans Rolink wrote:De laatste maanden gaat het weer normaal qua bezorging. Hebben ze de oude distributeur een schop gegeven?
Hans.
- Polecat
- Scramble Master
- Type of spotter: Omnivore
- Subscriber Scramble: Polecat
kreeg AFM eergisteren, en Scramble vandaag.....
I have never drunk milk, and I never will . . . .
-
- Scramble Addict
Dan zit er dus wel verschil in. AFM kwam bij mij al tegen, in ieder geval voor, het laatste weekend. Scramble op dezelfde dag als jij hem kreeg.
Hans.
Hans.
Goedemorgen,
In juni kwam de AFM ook bij mij rond de 10e in de bus, vorige maand was hij er pas rond de 20e en deze maand weer op de 9e.......er zit een stijgende lijn in
Combat aircraft is er bij mij altijd rond de 13e......maar in juni was hij er pas weer ron de 20e.
Het houd het afwisselend zullen we maar zeggen.....
Grtz Henk
In juni kwam de AFM ook bij mij rond de 10e in de bus, vorige maand was hij er pas rond de 20e en deze maand weer op de 9e.......er zit een stijgende lijn in
Combat aircraft is er bij mij altijd rond de 13e......maar in juni was hij er pas weer ron de 20e.
Het houd het afwisselend zullen we maar zeggen.....
Grtz Henk
- Gietje
- Scramble Master
- Type of spotter: If it's got wings and engines...
- Subscriber Scramble: Gideon van Dijk
Eergisteren?, Sandd mag niet eens op maandag bezorgenPolecat wrote:kreeg AFM eergisteren, en Scramble vandaag.....
- Polecat
- Scramble Master
- Type of spotter: Omnivore
- Subscriber Scramble: Polecat
nee je hebt gelijk was ook dinsdag.. grappig trouwens, wist dat niet eens van Sandd. Weet wel dat wij maandag's sowieso al nooit post krijgen, ook zelden/nooit van PTT/TPG/Post of hoe ze ook altijd heetten.. de maandag is zo lang ik me kan heugen eigenlijk al min of meer postloos bij ons...Gietje wrote:Eergisteren?, Sandd mag niet eens op maandag bezorgenPolecat wrote:kreeg AFM eergisteren, en Scramble vandaag.....
I have never drunk milk, and I never will . . . .
- Antoni
- Scramble Rookie
- Type of spotter: F4
- Subscriber Scramble: Antoni
Hmmm, ik heb nog niks :- (voor wat betreft de CAM dan).
Maar jullie hebben het over de AFM, ik zou de CAM moeten krijgen. Komt deze ook via Sandd?
Maar jullie hebben het over de AFM, ik zou de CAM moeten krijgen. Komt deze ook via Sandd?