Even de vraag van een leek.Gonzo wrote:Staat/stond idd in HAV en de reden is/was "puncture hole in fuselage near door 13"
Gr.,
Gonzo
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Alvast bedankt voor het antwoord.
United
![]() |
Even de vraag van een leek.Gonzo wrote:Staat/stond idd in HAV en de reden is/was "puncture hole in fuselage near door 13"
Gr.,
Gonzo
Volgens mij geeft het eerste cijfer aan of het om de linker- of rechterkant gaat.United wrote:Even de vraag van een leek.Gonzo wrote:Staat/stond idd in HAV en de reden is/was "puncture hole in fuselage near door 13"
Gr.,
GonzoWaar ergens zit deur 13? Ik dacht altijd dat deuren 1,2, enz genoemd werden. En 13 deuren in een 76?
Alvast bedankt voor het antwoord.
United
Niet alleen Nederlands. Northwest gebruikte het ook vroeger. In 13 staat de 1 voor links (gezien in vliegrichting) en 3 voor de 3e deur vanaf voren gezien. Dus deur 21 is rechts de 1e deur.76-er wrote:Heb ik ook nooit begrepen, maar volgens mij is het iets typisch Nederlands. In dit geval is deur 13 volgens mij de linkerachterdeur.
zie dikgedrukteB767-300ER wrote:En is bij de MCJ dan 14 de deur linksachter of de 1 na laatste deur links? (dus is het dan van voor naar achteren 11-12-13-14 of 11-12-14-13)
Met een trap rij je net zo gemakkelijk een gat in een vliegtuig, alleen komt catering vaker voor.B767-300ER wrote:Aangezien het Linksachter is, lijkt mij catering onlogisch,, daar dit meestal van rechts komt. Een trap lijkt mij dan waarschijnlijker. Duur geintje, en pax met 60 uur vertraging....
ik heb nergens beweerd dat de catering achter staat. Ik gaf aan dat de catering meestal van rechts komt. En dat is dus ook zo op deze foto.... Dus een trap lijkt mij nog steeds ook na het zien van deze foto het meest waarschijnlijke.......Diarto wrote:zie dikgedrukteB767-300ER wrote:En is bij de MCJ dan 14 de deur linksachter of de 1 na laatste deur links? (dus is het dan van voor naar achteren 11-12-13-14 of 11-12-14-13)
Met een trap rij je net zo gemakkelijk een gat in een vliegtuig, alleen komt catering vaker voor.B767-300ER wrote:Aangezien het Linksachter is, lijkt mij catering onlogisch,, daar dit meestal van rechts komt. Een trap lijkt mij dan waarschijnlijker. Duur geintje, en pax met 60 uur vertraging....
En zie hier dat de trap niet per definitie aan de linkerkant en de catering achter staat!
ik zie weinig echte inside info...ErwinS wrote:Verbaast me zeer dat er zoveel inside info vanuit MP hier komt.... Volgens mij hadden we laatst nog een schrijven dat dat niet gewaardeerd wordt.....
Maar goed, leuk om te zien dat MP hier nog wel leeft:-)
ik zie weinig echte inside info...B767-300ER wrote:ErwinS wrote:Verbaast me zeer dat er zoveel inside info vanuit MP hier komt.... Volgens mij hadden we laatst nog een schrijven dat dat niet gewaardeerd wordt.....
Maar goed, leuk om te zien dat MP hier nog wel leeft:-)