Martinair praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
MCJ wfu mid march 2011
Last edited by B767-300ER on 31 Jan 2011, 20:45, edited 1 time in total.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
Welke route's en materiaal is er nog over?
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
Tot medio maart 2011:
_234_67 AMS-AUA-CUR-AMS
_____6_ AMS-HAV-PUJ-AMS
1______ AMS-PUJ-CUR-AMS
____5__ AMS-PUJ-AUA-AMS
_2___6_ AMS-MBA-AMS
1__45__ AMS-CUN-AMS
1_34___ AMS-HAV-AMS
______7 AMS-HAV-CUN-AMS
4x 767 PH-MCI, PH-MCL, PH-MCM, PH-MCJ
Vanaf medio Maart 2011:
_234_67 AMS-AUA-CUR-AMS
_____6_ AMS-HAV-PUJ-AMS
1______ AMS-PUJ-CUR-AMS
____5__ AMS-PUJ-AUA-AMS
____5__ AMS-CUN-AMS
__3____ AMS-HAV-AMS
1__4__7 AMS-HAV-CUN-AMS
3x 767, PH-MCI, PH-MCL, PH-MCM
_234_67 AMS-AUA-CUR-AMS
_____6_ AMS-HAV-PUJ-AMS
1______ AMS-PUJ-CUR-AMS
____5__ AMS-PUJ-AUA-AMS
_2___6_ AMS-MBA-AMS
1__45__ AMS-CUN-AMS
1_34___ AMS-HAV-AMS
______7 AMS-HAV-CUN-AMS
4x 767 PH-MCI, PH-MCL, PH-MCM, PH-MCJ
Vanaf medio Maart 2011:
_234_67 AMS-AUA-CUR-AMS
_____6_ AMS-HAV-PUJ-AMS
1______ AMS-PUJ-CUR-AMS
____5__ AMS-PUJ-AUA-AMS
____5__ AMS-CUN-AMS
__3____ AMS-HAV-AMS
1__4__7 AMS-HAV-CUN-AMS
3x 767, PH-MCI, PH-MCL, PH-MCM
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
En vanaf Zomerseizoen
_234_67 AMS-AUA-CUR-AMS
_____6_ AMS-HAV-PUJ-AMS
1______ AMS-PUJ-CUR-AMS
____5__ AMS-PUJ-AUA-AMS
1__45__ AMS-CUN-AMS
_23____ AMS-HAV-AMS
______7 AMS-HAV-CUN-AMS
3x 767, PH-MCI, PH-MCL, PH-MCM
_234_67 AMS-AUA-CUR-AMS
_____6_ AMS-HAV-PUJ-AMS
1______ AMS-PUJ-CUR-AMS
____5__ AMS-PUJ-AUA-AMS
1__45__ AMS-CUN-AMS
_23____ AMS-HAV-AMS
______7 AMS-HAV-CUN-AMS
3x 767, PH-MCI, PH-MCL, PH-MCM
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- streep
- Scramble Addict
- Posts: 1812
- Joined: 31 Jul 2003, 16:23
- Type of spotter: F1.8 voor de scherpte diepte
- Subscriber Scramble: Ferdinand Peters
- Location: hangmatje
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
Geen Orlando ?
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
Oke, thanks!B767-300ER wrote:En vanaf Zomerseizoen
_234_67 AMS-AUA-CUR-AMS
_____6_ AMS-HAV-PUJ-AMS
1______ AMS-PUJ-CUR-AMS
____5__ AMS-PUJ-AUA-AMS
1__45__ AMS-CUN-AMS
_23____ AMS-HAV-AMS
______7 AMS-HAV-CUN-AMS
3x 767, PH-MCI, PH-MCL, PH-MCM
Welke route worden er overgenomen door de KLM? Is het mogelijk dat 'wij' er iets bij krijgen?
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
Voorlopig gaat KLM op MIA vliegen en AF op MCO.
HAV wordt ook overgenomen, geen data bekend.
PUJ en CUN nog niets over gehoord.
Weet verder niet wie wij is en dus ook niet of "wij" iets erbij krijgen
HAV wordt ook overgenomen, geen data bekend.
PUJ en CUN nog niets over gehoord.
Weet verder niet wie wij is en dus ook niet of "wij" iets erbij krijgen
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
'Wij' zal vast Arkefly. Maar ze vindt het leuk om in wartaal te praten...
Groeten Martijn
Groeten Martijn
*just doing my thing*
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
Ik intussen wel via de blauwe grapevine: PUJ-CUN vanaf 2012.B767-300ER wrote:PUJ en CUN nog niets over gehoord.
- ErikFB
- Scramble Addict
- Posts: 1279
- Joined: 23 Nov 2005, 21:38
- Type of spotter: civil airliners
- Subscriber Scramble: ErikFB
- Location: IJsselstein (Ut)
- Contact:
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
SPL wrote:'Wij' zal vast Arkefly. Maar ze vindt het leuk om in wartaal te praten...
Groeten Martijn
Heb ik het zeker gemist in dit alles, maar volgens mij kan ik dus tussen de regels doorlezen dat Maartje een TFL-er is ?. Laat eerst maar eens afwachten of TFL alles in kannen en kruiken kan krijgen gezien hun vloot en afhandeling ( zie ander topic). But back to tis topic again.
- ErikFB
- Scramble Addict
- Posts: 1279
- Joined: 23 Nov 2005, 21:38
- Type of spotter: civil airliners
- Subscriber Scramble: ErikFB
- Location: IJsselstein (Ut)
- Contact:
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
Weet iemand overigens hoe de bezettingsgraad is van de Cargo van MP op dit moment en of dat beinvloed wordt door het medegebruik van de 74Y's van KL tov de eigen 74's en MD-11's
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
Martinair heeft slechts 1 eigen 744F in gebruik. De ander 4 zijn van de KLM. (naja zit ingewikkelder in elkaar maar dat kan je hier teruglezen op voorgaande pagina's) Bezettingsgraden van de ERF's zijn vele malen hoger als toen de KLM ze alleen vloog in ieder geval.
Vlootvernieuwingsprogramma loopt volop. Details onder embargo, as already mentioned in the TFL topic.
Nou, met dit punt gaat het in 2011 helemaal goed komen. (overigens in de voorgaande 2 jaren ook al significante verbetering)ErikFB wrote:Laat eerst maar eens afwachten of TFL alles in kannen en kruiken kan krijgen gezien hun vloot
Vlootvernieuwingsprogramma loopt volop. Details onder embargo, as already mentioned in the TFL topic.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
Ook weer erg kort door de bocht , dan wel complete onzin.B767-300ER wrote:Martinair heeft slechts 1 eigen 744F in gebruik. De ander 4 zijn van de KLM. (naja zit ingewikkelder in elkaar maar dat kan je hier teruglezen op voorgaande pagina's) Bezettingsgraden van de ERF's zijn vele malen hoger als toen de KLM ze alleen vloog in ieder geval.
Ja .. van eind 2009 tot begin 2010, tijdens het dieptepunt van de crisis kon KL de freighters niet vol krijgen .
Voor 2009 zaten ze ( naast de combi/pax kisten ) iedere keer nok-vol waar bij het een sport was om ze iedere keer op MZFW en/of MTOW te krijgen.
Zo hadden we een paar jaar geleden het KLM record op 747-400ERF van 119.380 kg vracht ( betalende lading + vracht equipment )
Meeste vracht was toen van klant Geodis-Wilson die erg blij waren dat alles mee kon, en als dank taart brachten.
Daarnaast wil ik ook even corrigeren dat de PH-MPR ( en zometeen weer PH-MPS ) strikt genomen 744BCF zijn , geen 744F .
Aanvragen ( met name voor Shanghai ) zijn er nu genoeg, alleen onder de prijs van AF .. en zo profiteren al die anderen die massaal met freighters naar Schiphol komen.
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
wat raar dan dat als die kisten altijd nokvol zaten klm dat toch niet winstgevend kreeg. Uiteraard weet ik wel, en dat weet jij maar al te goed, dat martinair zelf bcf heeft, maar doet in dit verhaal niet terzake.
Mps gaat niet voor mp vliegen.
[ Post made via Mobile Device ]
Mps gaat niet voor mp vliegen.
[ Post made via Mobile Device ]
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.