Michaeltje wrote:Ik accepteer het ook, wist niet dat het land van de boer was aan de bandensporen en de weg te zien.
Was gewoon een vraag
Zonder commentaar te geven op personen (dat is namelijk absoluut niet de bedoeling) tref ik hier naar mijn idee wel de tegenwoordige tijdgeest aan. Als ouwe bok die de Soesterberg spottersplaats heeft overleefd (En daar konden ze er wat van): het is toch zo dat alles wat geen openbare weg is
dus van een ander is? De default houding moet dus zijn dat je spullen achterlaat (auto en zo) en
beleefd een terrein opgaat zoals je zou willen dat anderen bij jou in de tuin komen. Achterlaten zoals je het hebt aangetroffen (of schoner, mag ook).
Het schijnt tegenwoordig de gewoonte te zijn dat indien het niet duidelijk afgebakend is, je er dus zomaar gebruik van mag maken. Of dit nu gaat over spottersplaatsen (Florennes, Volkel, Slopes, Leeuwarden) fietsen in Amsterdam, autoradio's, weet ik veel wat.
Kan iemand deze ouwe bok uitleggen wat tegenwoordig normaal is? blijkbaar ben ik egens de weg kwijt geraakt?