Noord Afrika
Forum rules
- Slijfie
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: Slijfie
Re: Noord Afrika
Maartje, hier word ik echt niet goed van. Je moet niet alles geloven wat Wilders vertelt. En Erwin zegt - terecht - dat je generaliseert, niet dat je discrimineert. Zo ben je niet beter dan die extremisten. Bah.
Maartje laat zich zo te lezen makkelijk beïnvloeden. We kunnen 'r vast wel ompraten.
Answers will be questioned.....
Ten 1e: Ik heb een hekel aan Wilders!Slijfie wrote:Maartje, hier word ik echt niet goed van. Je moet niet alles geloven wat Wilders vertelt. En Erwin zegt - terecht - dat je generaliseert, niet dat je discrimineert. Zo ben je niet beter dan die extremisten. Bah.
Ten 2e: Ik heb een hekel aan discrimineren!
Ten 3e: Ik heb islamitische vriendinnen/vrienden/familie
Ten 4e: Ik heb een eigen mening
Ten 5e: Ik volg veel actualiteitenprogramma's, daar zijn dit soort dingen het onderwerp van de dag. Afgelopen week het nieuws uit Egypte is daar een mooi voorbeeld van. Als je ziet hoeveel mensen extremistisch reageren en zich keren tegen de westerse wereld. Vindt ik toch wel schrikbarend! En het is zoals Erwin zegt zeker geen enkele.
Het valt op hoeveel Nederlanders met de arabische wereld mee willen lopen en dat er heel veel Nederlanders een hekel aan Israel hebben.evhest wrote:Maartje laat zich zo te lezen makkelijk beïnvloeden. We kunnen 'r vast wel ompraten.
Volgens mij wordt het tijd om hier een slotje op te gooien, want als we hierop doorgaan is het hek van de dam.
Erwin
Erwin
Goed plan! Al mis ik goede discussies hier wel op dit board.
- Slijfie
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: Slijfie
Vreemd, dat is mij nooit opgevallen. Maar ik heb aan allebei evenveel hekel.Maartje wrote:Het valt op hoeveel Nederlanders met de arabische wereld mee willen lopen en dat er heel veel Nederlanders een hekel aan Israel hebben.
Gooi hier snel een slotje op!
Ja, anders ga ik nog ff door hoor! Een paar van mijn beste vrienden zijn Israeliërs etc etc.
- jp 74
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: Fotografie
- Subscriber Scramble: jp 74
Hmm ik dacht dat deze site over vliegtuigen ging en niet over politieke meningen.
We leven in een land waar IEDEREEN het recht heeft op zijn eigen mening of je nu een Moslim, Joods, Christen of geen geloof (zoals ik) hebt.
En nu terug naar de vliegtuigen.......
We leven in een land waar IEDEREEN het recht heeft op zijn eigen mening of je nu een Moslim, Joods, Christen of geen geloof (zoals ik) hebt.
En nu terug naar de vliegtuigen.......
Compromise is failure.
't Is 't Praethuys hè, daar mag het over ALLES gaan. Kijk voor de gein maar naar 'het nieuwe topic' waar ze inmiddels op pagina 554 of zoiets zitten met alleen maaar fantastische meningen, waarnemingen, foto's, en alles wat het leven zo leuk maakt!
== All is well, as long as we keep spinning ==
- Wildpicture
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: F5 Military
Puur persoonlijk baal ik ook van die toestanden. Onze vakantie naar Egypte is geannuleerd. We hadden ons zo verheugd op de rust, zon en zee. En ik had natuurlijk ook heel graag geprobeerd de Mig-21's op Hurghada te zien.....
Dat is uiteraard niet te vergelijken met wat de mensen in Egypte nu meemaken. Maar ik blijf het toch erg jammer vinden.
Dat is uiteraard niet te vergelijken met wat de mensen in Egypte nu meemaken. Maar ik blijf het toch erg jammer vinden.
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Je bedoelt natuurlijk de dingen zonder welke het leven echt helemaal geen zin heeft (Zoals Phantoms en speciale kleurtjes die ooit op zo'n kist waren gespoten).pjotrtje wrote:'t Is 't Praethuys hè, daar mag het over ALLES gaan. Kijk voor de gein maar naar 'het nieuwe topic' waar ze inmiddels op pagina 554 of zoiets zitten met alleen maaar fantastische meningen, waarnemingen, foto's, en alles wat het leven zo leuk maakt!
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
- jp 74
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: Fotografie
- Subscriber Scramble: jp 74
Waarop ik doel is dat iedereen een eigen mening heeft en dan niet gelijk afgebrand hoeft te worden door de mensen met een andere mening, zoals jij nu nogal kleinerend doet over de post die ik geplaatst heb.'t Is 't Praethuys hè, daar mag het over ALLES gaan. Kijk voor de gein maar naar 'het nieuwe topic' waar ze inmiddels op pagina 554 of zoiets zitten met alleen maaar fantastische meningen, waarnemingen, foto's, en alles wat het leven zo leuk maakt!
laat iedereen gewoon in zijn waarde dan heb je deze nutteloze discussie niet.
Compromise is failure.