Noord Afrika

ImageSocial talk, maar dan in het Nederlands. Dit is de opvolger van het Praethuis uit het BBS tijdperk. Tagline verplicht !

Forum rules
Image
User avatar
Slijfie
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard
Posts: 782
Joined: 23 Sep 2002, 13:14
Subscriber Scramble: Slijfie
Location: Hillegom
Contact:

Re: Noord Afrika

Post by Slijfie »

Maartje, hier word ik echt niet goed van. Je moet niet alles geloven wat Wilders vertelt. En Erwin zegt - terecht - dat je generaliseert, niet dat je discrimineert. Zo ben je niet beter dan die extremisten. Bah.
User avatar
evhest
Scramble Addict
Scramble Addict
Posts: 1657
Joined: 04 Jul 2004, 16:37

Re: Noord Afrika

Post by evhest »

Maartje laat zich zo te lezen makkelijk beïnvloeden. We kunnen 'r vast wel ompraten. :mrgreen:
Answers will be questioned.....
Maartje
Scramble Junior
Scramble Junior
Posts: 204
Joined: 20 Aug 2010, 11:49

Re: Noord Afrika

Post by Maartje »

Slijfie wrote:Maartje, hier word ik echt niet goed van. Je moet niet alles geloven wat Wilders vertelt. En Erwin zegt - terecht - dat je generaliseert, niet dat je discrimineert. Zo ben je niet beter dan die extremisten. Bah.
Ten 1e: Ik heb een hekel aan Wilders!
Ten 2e: Ik heb een hekel aan discrimineren!
Ten 3e: Ik heb islamitische vriendinnen/vrienden/familie
Ten 4e: Ik heb een eigen mening
Ten 5e: Ik volg veel actualiteitenprogramma's, daar zijn dit soort dingen het onderwerp van de dag. Afgelopen week het nieuws uit Egypte is daar een mooi voorbeeld van. Als je ziet hoeveel mensen extremistisch reageren en zich keren tegen de westerse wereld. Vindt ik toch wel schrikbarend! En het is zoals Erwin zegt zeker geen enkele.
Maartje
Scramble Junior
Scramble Junior
Posts: 204
Joined: 20 Aug 2010, 11:49

Re: Noord Afrika

Post by Maartje »

evhest wrote:Maartje laat zich zo te lezen makkelijk beïnvloeden. We kunnen 'r vast wel ompraten. :mrgreen:
Het valt op hoeveel Nederlanders met de arabische wereld mee willen lopen en dat er heel veel Nederlanders een hekel aan Israel hebben.
User avatar
evhest
Scramble Addict
Scramble Addict
Posts: 1657
Joined: 04 Jul 2004, 16:37

Re: Noord Afrika

Post by evhest »

En dat haal je uit mijn post omdat.....?
Answers will be questioned.....
User avatar
ehusmann
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 6089
Joined: 03 Aug 2005, 14:34
Location: Loures, Portugal

Re: Noord Afrika

Post by ehusmann »

Volgens mij wordt het tijd om hier een slotje op te gooien, want als we hierop doorgaan is het hek van de dam.

Erwin
Image
User avatar
evhest
Scramble Addict
Scramble Addict
Posts: 1657
Joined: 04 Jul 2004, 16:37

Re: Noord Afrika

Post by evhest »

Goed plan! Al mis ik goede discussies hier wel op dit board.
Answers will be questioned.....
User avatar
Slijfie
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard
Posts: 782
Joined: 23 Sep 2002, 13:14
Subscriber Scramble: Slijfie
Location: Hillegom
Contact:

Re: Noord Afrika

Post by Slijfie »

Maartje wrote:Het valt op hoeveel Nederlanders met de arabische wereld mee willen lopen en dat er heel veel Nederlanders een hekel aan Israel hebben.
Vreemd, dat is mij nooit opgevallen. Maar ik heb aan allebei evenveel hekel. :wink:
Gooi hier snel een slotje op!
User avatar
evhest
Scramble Addict
Scramble Addict
Posts: 1657
Joined: 04 Jul 2004, 16:37

Re: Noord Afrika

Post by evhest »

Ja, anders ga ik nog ff door hoor! Een paar van mijn beste vrienden zijn Israeliërs etc etc. :wink:
Answers will be questioned.....
Maartje
Scramble Junior
Scramble Junior
Posts: 204
Joined: 20 Aug 2010, 11:49

Re: Noord Afrika

Post by Maartje »

L'chaim!
User avatar
jp 74
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard
Posts: 963
Joined: 23 Jun 2008, 15:02
Type of spotter: Fotografie
Subscriber Scramble: jp 74
Location: Den Bosch

Re: Noord Afrika

Post by jp 74 »

Hmm ik dacht dat deze site over vliegtuigen ging en niet over politieke meningen.
We leven in een land waar IEDEREEN het recht heeft op zijn eigen mening of je nu een Moslim, Joods, Christen of geen geloof (zoals ik) hebt.
En nu terug naar de vliegtuigen.......
Compromise is failure.
User avatar
pjotrtje
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 3373
Joined: 30 Jan 2004, 10:12
Subscriber Scramble: Pi

Re: Noord Afrika

Post by pjotrtje »

't Is 't Praethuys hè, daar mag het over ALLES gaan. Kijk voor de gein maar naar 'het nieuwe topic' waar ze inmiddels op pagina 554 of zoiets zitten met alleen maaar fantastische meningen, waarnemingen, foto's, en alles wat het leven zo leuk maakt!
== All is well, as long as we keep spinning ==
User avatar
Wildpicture
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard
Posts: 803
Joined: 06 Apr 2008, 13:57
Type of spotter: F5 Military
Location: Flevoland
Contact:

Re: Noord Afrika

Post by Wildpicture »

Puur persoonlijk baal ik ook van die toestanden. Onze vakantie naar Egypte is geannuleerd. We hadden ons zo verheugd op de rust, zon en zee. En ik had natuurlijk ook heel graag geprobeerd de Mig-21's op Hurghada te zien.....

Dat is uiteraard niet te vergelijken met wat de mensen in Egypte nu meemaken. Maar ik blijf het toch erg jammer vinden.
aviodromefriend
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 3523
Joined: 03 Dec 2006, 22:10
Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Location: Airshows, EHKD, Where HAT eh took me

Re: Noord Afrika

Post by aviodromefriend »

pjotrtje wrote:'t Is 't Praethuys hè, daar mag het over ALLES gaan. Kijk voor de gein maar naar 'het nieuwe topic' waar ze inmiddels op pagina 554 of zoiets zitten met alleen maaar fantastische meningen, waarnemingen, foto's, en alles wat het leven zo leuk maakt!
Je bedoelt natuurlijk de dingen zonder welke het leven echt helemaal geen zin heeft (Zoals Phantoms en speciale kleurtjes die ooit op zo'n kist waren gespoten).
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
User avatar
jp 74
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard
Posts: 963
Joined: 23 Jun 2008, 15:02
Type of spotter: Fotografie
Subscriber Scramble: jp 74
Location: Den Bosch

Re: Noord Afrika

Post by jp 74 »

't Is 't Praethuys hè, daar mag het over ALLES gaan. Kijk voor de gein maar naar 'het nieuwe topic' waar ze inmiddels op pagina 554 of zoiets zitten met alleen maaar fantastische meningen, waarnemingen, foto's, en alles wat het leven zo leuk maakt!
Waarop ik doel is dat iedereen een eigen mening heeft en dan niet gelijk afgebrand hoeft te worden door de mensen met een andere mening, zoals jij nu nogal kleinerend doet over de post die ik geplaatst heb.
laat iedereen gewoon in zijn waarde dan heb je deze nutteloze discussie niet.
Compromise is failure.
Post Reply

Return to “'t Praethuys”