Net voor de baandrempel gestopt, In ieder geval een bandl van de velg.
Fotos:
EHAM 25-10-2010 split
Forum rules
-
- Scramble Newbie
- Posts: 45
- Joined: 08 Jul 2008, 11:51
- Subscriber Scramble: Zwanenburger
Re: EHAM 25-10-2010
MAS017 wrote:Een LESvlucht; komt van Vatry...nuckleuz wrote:Vlucht KL7422, PH-BFR gaat zo binnenkomen op 06. Is dit een testvlucht?
Grt, Erik
Lesvlucht met een 747? Wordt toch tegenwoordig in de sim gedaan? Wat was de rede? Zijn ze weer druk met opleiden?
- Mick Janssens
- Scramble Die-Hard
- Posts: 671
- Joined: 08 May 2010, 18:00
- Type of spotter: Civil / Military
Re: EHAM 25-10-2010
Een lesvlucht met een 747 zie je (nog) niet vaak, wel weet ik dat de KLM Flight Academy lesvluchten met een 737 uitvoert. Het zou dus eigenlijk best wel logisch zijn dat ze nu ook beginnen met opleiden (op deze manier) voor grotere toestellen, wanneer een van deze studenten gaat solliciteren zullen ze sneller worden aangenomen als ze al wat vlieguren op een echt toestel hebben.nick777 wrote:MAS017 wrote:Een LESvlucht; komt van Vatry...nuckleuz wrote:Vlucht KL7422, PH-BFR gaat zo binnenkomen op 06. Is dit een testvlucht?
Grt, Erik
Lesvlucht met een 747? Wordt toch tegenwoordig in de sim gedaan? Wat was de rede? Zijn ze weer druk met opleiden?
Verder waren ze altijd al bezig met opleiden, alleen waren er weinig baanmogelijkheden. Dit trekt gelukkig wel weer aan!
Re: EHAM 25-10-2010
Ik weet dat de 747 sims van KLM op oost D niveau hebben. Dus die uren mag je rekenen als echte vlieguren(ook de 6 t/o,landing). Vandaar dat ik het vreemd vind. Lessen op een 747... kostbaar...Een lesvlucht met een 747 zie je (nog) niet vaak, wel weet ik dat de KLM Flight Academy lesvluchten met een 737 uitvoert. Het zou dus eigenlijk best wel logisch zijn dat ze nu ook beginnen met opleiden (op deze manier) voor grotere toestellen, wanneer een van deze studenten gaat solliciteren zullen ze sneller worden aangenomen als ze al wat vlieguren op een echt toestel hebben.
Verder waren ze altijd al bezig met opleiden, alleen waren er weinig baanmogelijkheden. Dit trekt gelukkig wel weer aan!
- Mick Janssens
- Scramble Die-Hard
- Posts: 671
- Joined: 08 May 2010, 18:00
- Type of spotter: Civil / Military
Re: EHAM 25-10-2010
Dan is het inderdaad apart, en ook kostbaar! Achja het zijn niet onze kosten zullen we maar zeggen..nick777 wrote:Ik weet dat de 747 sims van KLM op oost D niveau hebben. Dus die uren mag je rekenen als echte vlieguren(ook de 6 t/o,landing). Vandaar dat ik het vreemd vind. Lessen op een 747... kostbaar...Een lesvlucht met een 747 zie je (nog) niet vaak, wel weet ik dat de KLM Flight Academy lesvluchten met een 737 uitvoert. Het zou dus eigenlijk best wel logisch zijn dat ze nu ook beginnen met opleiden (op deze manier) voor grotere toestellen, wanneer een van deze studenten gaat solliciteren zullen ze sneller worden aangenomen als ze al wat vlieguren op een echt toestel hebben.
Verder waren ze altijd al bezig met opleiden, alleen waren er weinig baanmogelijkheden. Dit trekt gelukkig wel weer aan!
Fijne avond,
Mick
- cHabu
- Scramble Master
- Posts: 5536
- Joined: 22 Jan 2005, 20:49
- Subscriber Scramble: cHabu
- Location: Alkmaar / Wijchen
- Contact:
Re: EHAM 25-10-2010 split
Een simulator is leuk, maar haalt het vast niet in vergelijking met het echte werk....
=> Sync your files online and across computers with Dropbox. (2GB account is free!)
Only when you can share knowledge, can you enjoy knowledge !