Hurricane wrote:Die blauwe vogel van SesamstraatB767-300ER wrote:En wie is Pino?
Grt,
Michel ( die ook Pino kent )
Hurricane wrote:Die blauwe vogel van SesamstraatB767-300ER wrote:En wie is Pino?
Yep, het is het praethuys, dus het mag maar ik zou dan je instellingen bij Google eens aanpassen denk ik, want die verwijst bij jou kennelijk alleen maar naar mokkels.nl, geenstijl.nl en wat dies meer zijMaartje wrote:Volgens Google is pino: Potentieel Interessant Neuk Object
Correct en duidelijk taalgebruik is altijd in je voordeel. Niemand zal hier de schoolmeester uithangen omtrent ontbrekende d's en t's, maar als je helder duidelijk kunt maken wat je vraag of opmerking is, dan is de kans groter dat mede-scrambelaars er een antwoord op weten. Doe er je voordeel mee.fan31 wrote:altijd wat aan te merken het is toch duidelijk te begrijpen/lezen zo??
Nou dan ben ik vast geen beetje spotter. Zou niet weten wie Pino zou moeten zijn.fan31 wrote:lezen.
een beetje spotter op schiphol kent hem wel!
Welkom bij de club van mensen die spotten maar blijkbaar toch geen spotter zijnB767-300ER wrote:Nou dan ben ik vast geen beetje spotter. Zou niet weten wie Pino zou moeten zijn.fan31 wrote:lezen.
een beetje spotter op schiphol kent hem wel!
Niels
PNO'tje Gebruiken wij op de studievereniging.Maartje wrote:Volgens Google is pino: Potentieel Interessant Neuk Object
Moet dit kansloze gedoe? Het gaat hier toch over de PH-AAX en niet over wie op de meeste plekken is geweest...fan31 wrote:nou pino heeft toch wel veel van de wereld gezien op spottersgebied.miami,china o.a.