Volkel tiger meet

ImageSocial talk, maar dan in het Nederlands. Dit is de opvolger van het Praethuis uit het BBS tijdperk. Tagline verplicht !

Forum rules
Image
User avatar
marcel32us
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard
Posts: 999
Joined: 10 Feb 2005, 11:50
Type of spotter: Alles wat vliegt, als er maar een motor aan zit.
Subscriber Scramble: marcel32us
Location: Nieuwegein
Contact:

Re: Volkel tiger meet

Post by marcel32us »

EHAM wrote:
riana78 wrote:en met het openbaar vervoer is geen doen richting volkel
Naar de kop van 06 is dat best te doen zo heb ik zelf maandag ervaren. Ik ben met bus 160 vanaf Den Bosch CS naar Uden busstation gegaan en toen met bus 91 vanaf Uden busstation naar de Rouwstraat in Odiliapeel. Bus 91 rijdt daarna nog door naar Cuijck als je daar nog wat aan hebt.
Vanaf de Rouwstraat is het nog 5-10 minuten lopen. Let wel, de bussen gaan maar 1x per uur.

Succes ermee!
@Riana: I'd rest my case if it were mine ;-)
User avatar
frank kramer
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 4650
Joined: 28 Jun 2003, 21:58
Subscriber Scramble: frank kramer
Location: het kan in Almere

Re: Volkel tiger meet

Post by frank kramer »

Vroeger (ja, vroeger...) ging ik regelmatig op de fiets van Nijmegen (waar ik toen woonde) op en neer naar Volkel. dat waren nog eens tijden :wink: 2,5 uur heen en 2,5 uur terug (je moest geen haast hebben nee).

@ EHAM: Probleem voor Riana is natuurlijk dat je er donder op kunt zeggen dat er nog geen bussen rijden op het tijdstip dat je je voor de spottersdag moet melden :roll:
Frank Kramer

Always going forward... still can't find reverse!
User avatar
Gietje
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 3389
Joined: 03 May 2009, 14:33
Type of spotter: If it's got wings and engines...
Subscriber Scramble: Gideon van Dijk
Location: Rotterdam

Re: Volkel tiger meet

Post by Gietje »

EHAM wrote:
riana78 wrote:en met het openbaar vervoer is geen doen richting volkel
Naar de kop van 06 is dat best te doen zo heb ik zelf maandag ervaren. Ik ben met bus 160 vanaf Den Bosch CS naar Uden busstation gegaan en toen met bus 91 vanaf Uden busstation naar de Rouwstraat in Odiliapeel. Bus 91 rijdt daarna nog door naar Cuijck als je daar nog wat aan hebt.
Vanaf de Rouwstraat is het nog 5-10 minuten lopen. Let wel, de bussen gaan maar 1x per uur.

Succes ermee!
Volgens mij kan dit wel ja, ik ben ook van plan om dit morgen te doen, alleen dan moet ik hiervoor nog wel 2 uur in de trein zitten.
Cheers,
Gideon
My photos at Flickr: http://www.flickr.com/photos/39101604@N08/
User avatar
EHAM
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 3412
Joined: 30 Apr 2005, 21:32
Type of spotter: F2
Subscriber Scramble: Joost de Wit
Location: Hoofddorp
Contact:

Re: Volkel tiger meet

Post by EHAM »

frank kramer wrote:@ EHAM: Probleem voor Riana is natuurlijk dat je er donder op kunt zeggen dat er nog geen bussen rijden op het tijdstip dat je je voor de spottersdag moet melden :roll:
Waar staat precies dat Riana naar de spottersdag gaat? :wink:
Joost de Wit
Image
User avatar
evhest
Scramble Addict
Scramble Addict
Posts: 1660
Joined: 04 Jul 2004, 16:37

Re: Volkel tiger meet

Post by evhest »

frank kramer wrote:Vroeger (ja, vroeger...) ging ik regelmatig op de fiets van Nijmegen (waar ik toen woonde) op en neer naar Volkel. dat waren nog eens tijden :wink: 2,5 uur heen en 2,5 uur terug (je moest geen haast hebben nee).
HA! Nijmegen, da's niks! :wink: Vanaf Arnhem, dát voelt pas als de Tour de France. Tweemaal gedaan, als ik het mij goed herinner.
Answers will be questioned.....
Post Reply

Return to “'t Praethuys”