12-7-2010 Chinook vervoert Nederlands voetbalelftal

ImageImageA special Forum for Gilze-Rijen and Gilze Rijen Aviation Society (GRAS) with news, facts and social talk from the south.

Moderator: SWAT 11

Forum rules
Image
Image
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too.
User avatar
pjottr
Scramble Senior
Scramble Senior
Posts: 286
Joined: 08 Apr 2008, 11:34
Type of spotter: Random

Re: 12-7-2010 Chinook vervoert Nederlands voetbalelftal

Post by pjottr »

De S-438 heeft een mooie oranje leeuwenkop op beide zijkanten. Ik denk dat ze deze morgen inzetten om de voetballers naar amsterdam te vliegen. De chinooks zijn wel vertrokken naar schiphol (rond 15:50 als ik het goed herinner)maar volgens de media zijn ze dus niet ingezet.
flyjohn
Scramble Senior
Scramble Senior
Posts: 283
Joined: 20 Apr 2007, 16:04
Location: Gilze en Rijen

Re: 12-7-2010 Chinook vervoert Nederlands voetbalelftal

Post by flyjohn »

pjottr wrote:De S-438 heeft een mooie oranje leeuwenkop op beide zijkanten. Ik denk dat ze deze morgen inzetten om de voetballers naar amsterdam te vliegen. De chinooks zijn wel vertrokken naar schiphol (rond 15:50 als ik het goed herinner)maar volgens de media zijn ze dus niet ingezet.
GRIZZLY 25 ? 20 formation (Chinooks) heeft Schiphol inmiddel verlaten eind van de middag..........

ps: S-438 dan spreken we toch over een Cougar ¿
User avatar
Hurricane
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 5412
Joined: 05 Oct 2003, 18:03
Type of spotter: F4 + H5
Subscriber Scramble: Hurricane
Location: EHVB

Re: 12-7-2010 Chinook vervoert Nederlands voetbalelftal

Post by Hurricane »

flyjohn wrote:
pjottr wrote:De S-438 heeft een mooie oranje leeuwenkop op beide zijkanten. Ik denk dat ze deze morgen inzetten om de voetballers naar amsterdam te vliegen. De chinooks zijn wel vertrokken naar schiphol (rond 15:50 als ik het goed herinner)maar volgens de media zijn ze dus niet ingezet.
GRIZZLY 25 ? 20 formation (Chinooks) heeft Schiphol inmiddel verlaten eind van de middag..........

ps: S-438 dan spreken we toch over een Cougar ¿
S-438 is nog steeds een Cougar :wink: ... De Chinook(s?) krijgt morgen een nieuwe kans voor de vlucht naar de '020' / Marine complex toe voor aanvang aan de boottocht
Groeten,
Ron
User avatar
jimmy van drunen
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 6481
Joined: 23 Dec 2006, 22:32
Type of spotter: Photographer
Location: Tilburg, near EHGR RWY28

Re: 12-7-2010 Chinook vervoert Nederlands voetbalelftal

Post by jimmy van drunen »

pjottr wrote:De S-438 heeft een mooie oranje leeuwenkop op beide zijkanten. Ik denk dat ze deze morgen inzetten om de voetballers naar amsterdam te vliegen. De chinooks zijn wel vertrokken naar schiphol (rond 15:50 als ik het goed herinner)maar volgens de media zijn ze dus niet ingezet.
Ook de ''S-433'' heeft een Oranje KNVB-logo erop gehad, al lijkt deze vroegtijdig te zijn verwijdert en op de ''S-438'' te zijn geplaatst.
Voor bewijs zie; http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?f=41&t=64966" onclick="window.open(this.href);return false;

Mvg, Jimmy
Grizzly298
Posts: 4
Joined: 24 Jun 2009, 19:48
Type of spotter: RNLAF Pilot

Re: 12-7-2010 Chinook vervoert Nederlands voetbalelftal

Post by Grizzly298 »

binnenkort zijn de foto's van het transporteren van het NL elftal door de Chinooks te zien op...

http://www.298squadron.nl 298squadron.nl

hier zijn ook met dank aan diverse spotters geweldige foto's geplaatst die door hen zijn gemaakt

mvg

GRIZZLY 25
Post Reply

Return to “Gilze-Rijen & GRAS”