Past ou pak oe nog ?Arjan6511 wrote:
En ben ik bereid iets komisch te doen in een clownspak
HAALT OE PAK MAR OIT DE KAST EN ZURRIG DA ’T WIR NETJES PAST
Moderator: Jaap
Post all airshow-related items here. Please keep the postings as informative and to-the-point as possible. Refrain from postings with the sole intention to communicate whether you like the show or not, unless accompanied by arguments that can help others. |
Past ou pak oe nog ?Arjan6511 wrote:
En ben ik bereid iets komisch te doen in een clownspak
Arjan6511 wrote:Dat clownspak heb ik net aangetrokken en volgens mij moet het wel lukken.
Nee grapje, was even vergeten waar die ligt maar weer teruggevonden en de motten er uit geklopt.
Op de site van Sally B valt te lezen dat ze in het weekend van de Luchtmachtdagen nog niets hebben, de show in Ede op 18-9 staat wel op het programma!
(Nog) meer dan andere jarenjb5 wrote:Arjan6511 wrote:Dat clownspak heb ik net aangetrokken en volgens mij moet het wel lukken.
Nee grapje, was even vergeten waar die ligt maar weer teruggevonden en de motten er uit geklopt.
Op de site van Sally B valt te lezen dat ze in het weekend van de Luchtmachtdagen nog niets hebben, de show in Ede op 18-9 staat wel op het programma!
Ze kosten een beetje veel geld....
ALSJEBLIEFT NIET ZEG Weer een show waar alle klachten uit de kast worden getrokken omdat alle trekkers die worden aangekondigd niet komen! Denk maar aan de vorige shows in Hongarije, of Eggebek in 2003 (maar er zullen er vast wel meer te vinden zijn).Nielis wrote:ja inderdaad bedankt voor de uitleg. Is het misschien een idee om de komende jaren op de website van de luchtmachtdagen aan te geven wat er uitgenodigd is voor de airshow zoals op de site van kesckemet. Ik denk dat er dan een stuk minder geklaagd word door de spotters want ze kunnen zien dat men echt hun best doet om interessante kisten deze kant op te halen.
Volg de berichtgeving, kijk welke bevestigingen er namens JB5 komen en thannaahhhh ... klaarNielis wrote:het moet dan natuurlijk wel duidelijk zijn wie bevestigt is en dus gaat komen. Ik denk dat er dan veel meer begrip voor de organisatie is.
Dat is tot nu toe nog ieder jaar gelukt, dus ook voor dit jaar weer het vertrouwen dat dat goed gaat komen!jb5 wrote:er zullen genoeg andere "high-lights" te zien zijn.
Thanks TG1984. So official website is wrong...shame cause Czech Gripen is performing very nice demo this year...but Hungarian one is making "dump and burn";)topgun1984 wrote:@Borygo
The Hungarian Airforce does the Flying demo this year... The Czech gripen is indeed one on static...
I think there will not be a final participation list and you have to see what shows up at EHGR... or Jb5 has something else to say??
Grtz,
TG1984
jb5 wrote:Guess what.. they are both flying and both on static