Eos 1D Mk IV
Forum rules
- Triple Nickel
- Scramble Die-Hard
Re: Eos 1D Mk IV
CANON EOS 1 D MARK IV + SANDISK CF 16 GB EXTREME 60MB + NIKKOR AFS 16-35 4.0 G ED VR + LowePro Edit 110 5007,-
losse body: 3918,-
16-35 lens: 1037,-
cf kaart: 129,-
tas: 25,-
--------------------
totaal 5089,-
wat moet een nikon lens op een canon camera???? Past toch niet?
Greetz, Ron
losse body: 3918,-
16-35 lens: 1037,-
cf kaart: 129,-
tas: 25,-
--------------------
totaal 5089,-
wat moet een nikon lens op een canon camera???? Past toch niet?
Greetz, Ron
- Iwan Bogels
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Iwan Bogels
Jawel, CameraNu is zojuist onder de 3900 euro gaan zitten. Om precies te zijn : 3899 !
Op naar de volgende barriere.
Cheers,
Iwan
Op naar de volgende barriere.
Cheers,
Iwan
-
- Scramble Senior
- Subscriber Scramble: FrankCrebas
Als je maar lang genoeg wacht Iwan gaat hij vanzelf onder de €1000,-
- Leeuwarden
- Scramble Addict
Het kan ook anders... Het schip met geld kwam bij mij langs (was maar een klein bootje hoor...) en mijn bijzonder charmante echtgenote sprak vervolgens de legendarische woorden: "Dan merk je de uitgave van zo'n mkIV ook niet echt...". Ik heb maar iets onduidelijks gemompeld... Verder niet meer ter sprake brengen, gewoon kopen. Dus nu is het wachten totdat het schip gelost wordt en dan zet ik het ding maar als voldongen feit op een mooie dag op tafel... Hebben jullie ook zulke echtgenotes?
Don't steal my pictures...
Heb je geen dochter (+/- 20 jaar) met zelfde trekjes?Leeuwarden wrote:Het kan ook anders... Het schip met geld kwam bij mij langs (was maar een klein bootje hoor...) en mijn bijzonder charmante echtgenote sprak vervolgens de legendarische woorden: "Dan merk je de uitgave van zo'n mkIV ook niet echt...". Ik heb maar iets onduidelijks gemompeld... Verder niet meer ter sprake brengen, gewoon kopen. Dus nu is het wachten totdat het schip gelost wordt en dan zet ik het ding maar als voldongen feit op een mooie dag op tafel... Hebben jullie ook zulke echtgenotes?
- Leeuwarden
- Scramble Addict
- Maurice
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: yes
Heb wel zo'n echtgenote, mis alleen dat schip nog...Leeuwarden wrote:Het kan ook anders... Het schip met geld kwam bij mij langs (was maar een klein bootje hoor...) en mijn bijzonder charmante echtgenote sprak vervolgens de legendarische woorden: "Dan merk je de uitgave van zo'n mkIV ook niet echt...". Ik heb maar iets onduidelijks gemompeld... Verder niet meer ter sprake brengen, gewoon kopen. Dus nu is het wachten totdat het schip gelost wordt en dan zet ik het ding maar als voldongen feit op een mooie dag op tafel... Hebben jullie ook zulke echtgenotes?
- B767-300ER
- Scramble Master
Dat schip is bij mij het probleem niet......
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Vrouwlief heeft vorige maand een 5DmkII gekocht, ze kan niet wachten tot mijn schip langskomt
- Leeuwarden
- Scramble Addict
Die heb ik vorig jaar al aan mijn bijzonder charmante echtgenote geadviseerd. Een advies wat zij ter harte heeft genomen... Qua beeldkwaliteit een bijzondere camera mag ik wel zeggen!nustyR wrote:Vrouwlief heeft vorige maand een 5DmkII gekocht, ze kan niet wachten tot mijn schip langskomt
- Leeuwarden
- Scramble Addict
Even een zijsprong aangezien er hier bitter weinig mensen iets over een mkIV hebben te melden.
Er bestaan vervangings-accu's voor de mkIII en dus ook voor de mkIV. Heeft iemand die wel eens geprobeerd? Is het iets?
Ik heb zelf geen extra accu voor mijn mkIII maar zou me daar wel prettiger bij voelen. Op een of andere manier is het me nog
nooit gelukt om die accu leeg te krijgen maar ik verwacht dat dat bij een mkIV wel gaat lukken. Wie heeft er ervaring mee
of heeft een linkje waar ervaringen worden beschreven?
Er bestaan vervangings-accu's voor de mkIII en dus ook voor de mkIV. Heeft iemand die wel eens geprobeerd? Is het iets?
Ik heb zelf geen extra accu voor mijn mkIII maar zou me daar wel prettiger bij voelen. Op een of andere manier is het me nog
nooit gelukt om die accu leeg te krijgen maar ik verwacht dat dat bij een mkIV wel gaat lukken. Wie heeft er ervaring mee
of heeft een linkje waar ervaringen worden beschreven?
- Iwan Bogels
- Scramble Addict
Haha!nustyR wrote:Vrouwlief heeft vorige maand een 5DmkII gekocht, ze kan niet wachten tot mijn schip langskomt
Die van mij kan niet wachten totdat ik de Mark IV heb gekocht, want dan kan zij de 5D2 uit mijn tas "lenen". Zal wel net zo gaan als bij een aantal andere spullen.......dan mag ik ze over een paar maanden van haar (terug)lenen.
Ik verwacht dat ik komende zaterdag de Mark IV ga halen.
Can't wait !
Cheers,
Iwan
- Iwan Bogels
- Scramble Addict
Hallo mannen,
Even een snelle update: Konijnenberg heeft zijn prijzen voor de EOS-1D Mark IV weer 100 euro OMHOOG gegooid in verband met de veranderende prijzen vanuit Japan. De koers van de Yen ten opzichte van de Euro is voor ons behoorlijk ongunstig veranderd. Als het verhaal van Konijnenberg een voorloper is van wat komen gaat, dan is dat iets om rekening mee te houden.
Zelf ga ik nu mijn Mark IV halen bij CameraNU in Urk. Daar hebben ze ALLEEN VANDAAG namelijk het Canon Festival, en kun je de camera kopen voor Euro 3899, én krijg je er gratis een Canon Powershot G11 bij, ter waarde van 439 euro.
Doe er je voordeel mee !
Groetjes,
Iwan
Even een snelle update: Konijnenberg heeft zijn prijzen voor de EOS-1D Mark IV weer 100 euro OMHOOG gegooid in verband met de veranderende prijzen vanuit Japan. De koers van de Yen ten opzichte van de Euro is voor ons behoorlijk ongunstig veranderd. Als het verhaal van Konijnenberg een voorloper is van wat komen gaat, dan is dat iets om rekening mee te houden.
Zelf ga ik nu mijn Mark IV halen bij CameraNU in Urk. Daar hebben ze ALLEEN VANDAAG namelijk het Canon Festival, en kun je de camera kopen voor Euro 3899, én krijg je er gratis een Canon Powershot G11 bij, ter waarde van 439 euro.
Doe er je voordeel mee !
Groetjes,
Iwan
- Leeuwarden
- Scramble Addict
- Iwan Bogels
- Scramble Addict
[Saddam Hussein mode aan]
Gentlemen.........WE GOT HIM !
Iwan