Dank uBendavid2 wrote:Mij bescheiden mening is dat marcel32us dit commetaar absoluut mag hebben maar wel meer met een echte tip moet komen dan zijn algemene advies.
Zoals je wellicht gezien hebt was mijn commentaar in eerste instantie gericht op de persoon die "Great pictures" postte en niet op de fotograaf. Daarin paste een aanduiding van waarom ik de foto's niet mooi vond.
Bovendien: Jij mag dan "niet door het hek fotograferen" een te algemeen advies vinden, voor de fotograaf lag dat kennelijk minder voor de hand.
Uiteraard kan het altijd beter, gedetailleerder en uitgebreider en latere posters in dat topic hebben dat ook gedaan (Key), maar dat neemt niet weg dat je ook moet kunnen zeggen wat je van iets vindt zonder meteen in details te treden.
Anyhow, zoals Nusty hiervoor al opmerkte, er zijn legio forums waar je echt afgesclacht wordt als je iets plaatst, en dat hoeft ook weer niet, maar enig commentaar moet naar mijn mening zonder meer kunnen.
Ik heb ook al wel het een en ander opgestoken van het commentaar dat mensen op mijn foto's hebben. Vooral op het gebied van de nabewerking valt er voor mij nog een hoop te leren.
Blijf dus vooral commentaar leveren allemaal!!! (iig op mijn foto's)
Marcel