Leuk!B767-300ER wrote: Plaatje toesturen?
TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
- B767-300ER
- Scramble Master
Van de buiten of de binnenkant
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Van buiten ken ik zo'n ding met winglets wel. Plattegrond van de binnenkant lijkt me wel interessant.
http://vrfilm.tuiflynordic.se/boeing767/" onclick="window.open(this.href);return false;
Thanx! De eerste 5 rijen zijn zo te zien nog wel 2-3-2, blijft dat zo?
-
- Scramble Senior
Ja dat blijft dit wordt de Comfort + class. Het worden mooie kisten!!
Maar goed dat die TFL-meiden zo slank zijn, scheelt ze een hoop blauwe plekken.
- B767-300ER
- Scramble Master
TSja, gelukkig hebben ze bij Martinair maar 1 kist die zo smal is
Al die slanke dennen daar
Al die slanke dennen daar
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Betreft vlucht OR 0758 Antalya, Arrived 10:17Een toestel van ArkeFly is vanmorgen op weg naar Schiphol door een aswolk gevlogen.
Bij terugkeer in Amsterdam bleek er duidelijk stof op het vanuit het Turkse Antalya vertrokken toestel te zitten, waardoor direct groot alarm werd geslagen.
Uit een uitgebreide inspectie is echter gebleken dat de Boeing 737 en de motoren niet beschadigd zijn door het vulkaanstof.
"Het was even heel erg schrikken”, zo bevestigt touroperator TUI het incident. "Maar gelukkig is het toestel net tien minuten geleden weer vrijgegeven.”
http://www.telegraaf.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik gok dat het de TFA is, TFB was al op weg naar BCN em TFC moet nog terugkomen van lease.
- B767-300ER
- Scramble Master
João Pessoa gaat komende zomer Natal tóch niet vervangen.
Passagiers die naar deze bestemming geboekt hadden worden omgeboekt of krijgen hun geld terug.
Reden hiervoor is dat de afhandelaar op de luchthaven (nog) niet over het juiste materiaal beschikt, met name de highloaders.
Passagiers die naar deze bestemming geboekt hadden worden omgeboekt of krijgen hun geld terug.
Reden hiervoor is dat de afhandelaar op de luchthaven (nog) niet over het juiste materiaal beschikt, met name de highloaders.
Vreemd dat je daar dan pas achter komt nadat je alle onderhandelingen over het aanvliegen van een nieuwe bestemming hebt afgerond?
Was al bekend, de afhandelaar zou het nodige materiaal aanschaffen maar heeft er vanaf gezien omdat het voor hun onrendabel zou zijn.
-
- Scramble Senior
PH-TFC is weer terug op EHAM na de dry lease aan CanJet. Ze gaan hem nu weer ombouwen naar Comfort-Economy class. Volgens mij over twee dagen de eerste vlucht.
Bank_angle volgens mij was het Damp Lease. Aangezien de kist in Canada rond vloog met een Ned. registratie. Waardoor je dus verplicht bent, vliegers te hebben met Nederlands brevet...
Als ik me niet vergis
Als ik me niet vergis