Je bedoelt toch alleen de GRAS-spotters? Ik neem toch aan dat anderen niet welkom zijn.T-O wrote:Wij, daarmee bedoel ik alle spotters, mogen hier verschrikkelijk blij mee zijn.
Groet, Rob
Moderator: SWAT 11
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
Je bedoelt toch alleen de GRAS-spotters? Ik neem toch aan dat anderen niet welkom zijn.T-O wrote:Wij, daarmee bedoel ik alle spotters, mogen hier verschrikkelijk blij mee zijn.
Inderdaad! Eeeh, behalve onze luchtmacht dan, dat is geen spotting group...Polleke_NL wrote:de KLU stelt, als ik het goed begrijp, 400 plaatsen beschikbaar verdeeld over diverse spottersgroepen zoals AGL, GRAS etc., en verenigingen, zoals "Onze Luchtmacht", hoezo zouden andere spotters niet welkom zijn?? Voorgaande jaren was de uitnodiging ook niet beperkt tot AGL respectievelijk SGV !.....
Ehhm..., ik noemde hen toch ook een vereniging ??Maurice wrote:Inderdaad! Eeeh, behalve onze luchtmacht dan, dat is geen spotting group...Polleke_NL wrote:de KLU stelt, als ik het goed begrijp, 400 plaatsen beschikbaar verdeeld over diverse spottersgroepen zoals AGL, GRAS etc., en verenigingen, zoals "Onze Luchtmacht", hoezo zouden andere spotters niet welkom zijn?? Voorgaande jaren was de uitnodiging ook niet beperkt tot AGL respectievelijk SGV !.....
Polleke_NL wrote:Nu maar hopen dat de catering net zo vriendelijk en voordelig is als vorig jaar !!
Maurice wrote:Polleke_NL wrote:Nu maar hopen dat de catering net zo vriendelijk en voordelig is als vorig jaar !!
Wel aanwezig en waarschijnlijk net zo (Vlaams) vriendelijk maar niet meer zooo voordelig . Dit maal zal de 'portmoné' wel getrokken moeten worden
KIER wrote:Is er misschien iemand die kan vertellen tot hoe laat je kan aankomen bij Gilze Rijen, om deel te nemen aan deze spottersdag ?
mvg,
Kier
Goed Kier, dat je het onder de aandacht brengt. Deelnemers kunnen van 07:30 tot 09:00 uur binnenkomen. Daarna is de poort dicht voor spotters.KIER wrote:Is er misschien iemand die kan vertellen tot hoe laat je kan aankomen bij Gilze Rijen, om deel te nemen aan deze spottersdag ?
mvg,
Kier