Vraagje inzet PH-KBX komende dagen
Forum rules
- Edwin AN124
- Scramble Junior
- Type of spotter: Civiel
Vraagje inzet PH-KBX komende dagen
Vrienden.
Heden avond is Koningin Beatrix vertrokken per trein naar Kopenhagen. Vraag mij nu af wat er gaat gebeuren als er weer gevlogen mag worden. Ook hebben we JP nog die zaterdag (als ik het goed heb) naar Polen gaat. In mijn ogen zijn er de volgende opties:
- PH-KBX gaat zaterdag leeg naar Kopenhagen en neemt Beatrix mee terug.
- PH-KBX brengt JP zaterdag naar Polen en vliegt dan door naar Kopenhagen om Beatris te halen en vliegt terug over Polen om JP te halen.
- PH-KBX vliegt alleen op en neer met JP naar Polen en Beatrix komt terug met lijntoestel of trein?
Wie weet meer?
Groet Edwin
Heden avond is Koningin Beatrix vertrokken per trein naar Kopenhagen. Vraag mij nu af wat er gaat gebeuren als er weer gevlogen mag worden. Ook hebben we JP nog die zaterdag (als ik het goed heb) naar Polen gaat. In mijn ogen zijn er de volgende opties:
- PH-KBX gaat zaterdag leeg naar Kopenhagen en neemt Beatrix mee terug.
- PH-KBX brengt JP zaterdag naar Polen en vliegt dan door naar Kopenhagen om Beatris te halen en vliegt terug over Polen om JP te halen.
- PH-KBX vliegt alleen op en neer met JP naar Polen en Beatrix komt terug met lijntoestel of trein?
Wie weet meer?
Groet Edwin
- skycruiser
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: skycruiser
Re: Vraagje inzet PH-KBX komende dagen
Copenhagen FIR is tot nader order volledig gesloten, dus de KBX zal tot nader order helemaal nergens heenvliegen.Edwin AN124 wrote:Wie weet meer?
Het is nog maar de vraag of er zaterdag überhaupt weer gevlogen gaat worden... Zo'n aswolk kan lang blijven rondhangen. En dat kan dus langdurige/grote gevolgen gaan hebben.
JP kan toch met de auto naar Polen? Ik zie het probleem niet.
JP is toch met zijn prive chauffeur altijd een laagvlieger ? in de oude auto of wellicht de nieuw bestelde op onze kosten als burger -- dan haalt hij Polen ook wel op tijd.
Wie zit er eigenlijk op zijn aanwezigheid te wachten als het koninklijk paar er toch al is ?
OF hij neemt net zoals Beatrix de trein. is in ieder geval zeer goedkoper !
Wie zit er eigenlijk op zijn aanwezigheid te wachten als het koninklijk paar er toch al is ?
Vanmorgen vloog de PH-KBX over Ede
Groeten Raymond
Groeten Raymond
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Of een van de twee vliegt met de KLu Gulf, die in het verleden wel vaker is ingezet als er twee die "normaal" met de KBX vliegen tegelijk naar verschillende bestemmingen moeten (mocht er dan alweer gevlogen kunnen/mogen worden).
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
-
- Scramble Senior
- Type of spotter: Female Crew
Het kan 'nog' andersangel77 wrote:JP is toch met zijn prive chauffeur altijd een laagvlieger ? in de oude auto of wellicht de nieuw bestelde op onze kosten als burger -- dan haalt hij Polen ook wel op tijd.
I Follow Railroad/River (IFR)
Als JP op tijd en in stijl wil arriveren(?) dan kan hij (e.v.t) H I E R terecht
- Edwin AN124
- Scramble Junior
Re: Vraagje inzet PH-KBX zondag 19 april?
Vrienden.
Ik lees net dat Beatriax later vandaag aankomt per TREIN in Nederland!!!!
PH-KBX gaat dan morgen naar Krakau met WA en JP er in? Of zullen ze de trein met WA en JP doorsturen naar Krakau wat volgens mij een reistijd is van goed 15.
Groet Edwin
PH-KBX gaat dan morgen naar Krakau met WA en JP er in? Of zullen ze de trein met WA en JP doorsturen naar Krakau wat volgens mij een reistijd is van goed 15.
Groet Edwin
= = =Edwin AN124 wrote:Vrienden.
Groet Edwin
Tijdens die mogelijke reis van 15 uur kunnen ze eens goed overleggen hoe Nederland beter wordt ZONDER JP als kaptein.
Het is nu een kaptein van een schip dat op een ijsberg is gevaren.
Of is het een vulkaan ?
JP heeft geen zin die blijft lekker thuis, eindelijk een vrije dag.
- phkza
- Scramble Addict
- Type of spotter: Civil > Pics or it didn't happen!
Kunnen we het misschen even on-topic houden en geen politieke discussies starten? Daar zijn andere forums voor.angel77 wrote:Tijdens die mogelijke reis van 15 uur kunnen ze eens goed overleggen hoe Nederland beter wordt ZONDER JP als kaptein.
Het is nu een kaptein van een schip dat op een ijsberg is gevaren.
Of is het een vulkaan ?
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
Bij deze de premier en kroonprins gaan NIET naar Polen voor de begravenis.
President Obama heeft net als vele anderen de reis eveneens geannuleerd.
H.
President Obama heeft net als vele anderen de reis eveneens geannuleerd.
H.
Groeten,
Ron
Ron
- Edwin AN124
- Scramble Junior
Grappig.
Las net in een Russische krant dat de Russische president Medvedev wel naar Krakau was gevlogen ............
Kunnen de Russen wel vliegen in een lucht vol as of was het net een actie van de ex president van Polen, je doet wat ik zeg?
Las net in een Russische krant dat de Russische president Medvedev wel naar Krakau was gevlogen ............
Kunnen de Russen wel vliegen in een lucht vol as of was het net een actie van de ex president van Polen, je doet wat ik zeg?
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
Denk dat de PR die het Rusland opleverd ten aanzien van de Poolse mensen om aanwezig te zijn groter was dan het risicoEdwin AN124 wrote:Grappig.
Als dus Russen ook VFR vliegen hebben ze weinig met de aswolk te maken. Dat is anders dan als je VFR vanuit de VS moet komen.
Groeten,
Ron
Ron