Allereerst omdat het zaak van nationaal belang is.streep wrote: Waarom besteedt de politiek hier tijd aan?
Dat het door de PVDA wordt opgepakt is ook te begrijpen, omdat de heer T. Heerts afkomstig is van dat wapen en Vzr. is geweest van de MARVER.
Allereerst omdat het zaak van nationaal belang is.streep wrote: Waarom besteedt de politiek hier tijd aan?
Zonder dit persoon zou meneer Stegeman nergens zijn gekomen (en omdat het waarschijnlijk te veel werk zal zijn om meneer Stegeman persoonlijk aan te pakken is dit de easy way)kiwi wrote:Wat is dit nou weer voor gelul? Die gozer wordt opgepakt maar meneer Stegeman is vrij om overal te blijven inbreken? (zowel Schiphol als bases van de luchtmacht). Welke bedoeling hier ook achter zit, het blijft allemaal strafbaar dus waarom wordt Stegeman niet opgepakt?
Eigenlijk zou Alberto Stegeman nou zo stoer moeten zijn om zelf ook naar de KMAR te gaan en daar het hele verhaal uit te leggen en ook ervoor zorgen dat hij straf krijgt en niet alleen deze Schiphol medewerker.SPL wrote:En deze meneer zal vast ook wel iets van een vergoeding gekregen hebben. Dus ja, straffen deze meneer!
Groeten Martijn
Lijkt mij een gevalletje "op staande voet" (en in dat geval is inderdaad het recht op WW verspeeld, omdat ze dat verwijtbaar gedrag noemen), tenzij het als klokkenluider wordt aangemerkt, in welk geval er wel meer dan WW door de samenleving mag worden opgebracht.James wrote:zo iemand verdiend geen vertrouwen van een baas zelfs eigenlijk geen
WW want dan betaal ik de idioot
James wrote:Degene die zijn pasje heeft uitgeleend moet ontzettend hard aangepakt worden is mijn mening...misbruik van je pas heet zoiets
tevens pasje innemen als dat al niet gedaan is en lekker de WW in...zo iemand verdiend geen vertrouwen van een baas zelfs eigenlijk geen
WW want dan betaal ik de idioot
En Teletekst meldt dat hij de boete niet gaat betalen, maar aanstuurt op een rechtzaak ([persoonlijk]levert natuurlijk weer veel meer publiciteit voor hem op[/persoonlijk]).Mzunguwamap wrote:Onderzoeksjournalist Stegeman beboet voor actie Schiphol
Kleine update van dit "gevalletje" op Luchtvaartnieuws
http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/def ... =&id=33610" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaja,... dat vinden hijzelf, en SBS6 in het algemeen altijd heel erg fijn...aviodromefriend wrote:[persoonlijk]levert natuurlijk weer veel meer publiciteit voor hem op[/persoonlijk]
Uiteraard. Mijn mening (zoals hierboven vorig jaar ook gezegd) Stegeman moet op de blaren zitten. Interesseert me niet wat voor 'greater good' hij hiermee in gedachten had, zijn praktijken blijven illegaal. Die 1500 en 1000 euro zijn dan ook een schijntje, SBS betaalt dit met plezier van de inkomsten van hun hitaflevering(en)aviodromefriend wrote:En Teletekst meldt dat hij de boete niet gaat betalen, maar aanstuurt op een rechtzaak ([persoonlijk]levert natuurlijk weer veel meer publiciteit voor hem op[/persoonlijk]).Mzunguwamap wrote:Onderzoeksjournalist Stegeman beboet voor actie Schiphol
Kleine update van dit "gevalletje" op Luchtvaartnieuws
http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/def ... =&id=33610" onclick="window.open(this.href);return false;