Nieuw tǿpic!
Forum rules
Re: Nieuw topic!
Volgens mij eet je één tumtum en twee tumtumtumtum.
Maar het kan ook anders zijn, ik geef nooit uitsluitsel.
Erwin
Maar het kan ook anders zijn, ik geef nooit uitsluitsel.
Erwin
Ikke wel, sinds kort en bij deze.ehusmann wrote:ik geef nooit uitsluitsel.
- Polecat
- Scramble Master
- Type of spotter: Omnivore
- Subscriber Scramble: Polecat
huh? is dat geen retorisch pleonasme in contradictio?Stefan wrote:Ikke wel, sinds kort en bij deze.ehusmann wrote:ik geef nooit uitsluitsel.
(ok bekend als "een balkenendetje")
I have never drunk milk, and I never will . . . .
Dan is het in elk geval duidelijk.Stefan wrote:Ikke wel, sinds kort en bij deze.ehusmann wrote:ik geef nooit uitsluitsel.
Erwin
- Polecat
- Scramble Master
Moi, hier ontstaat dus in elk geval geen misverstand meer over!ehusmann wrote:Dan is het in elk geval duidelijk.Stefan wrote:Ikke wel, sinds kort en bij deze.ehusmann wrote:ik geef nooit uitsluitsel.
Erwin
(eigenlijk dus ''in geen enkel geval''...)
soms niet neePolecat wrote:Moi, hier ontstaat dus in elk geval geen misverstand meer over!
Erwin
Waarover?ehusmann wrote:soms niet neePolecat wrote:Moi, hier ontstaat dus in elk geval geen misverstand meer over!
- Polecat
- Scramble Master
nergens nie over nie... toch?Stefan wrote:Waarover?ehusmann wrote:soms niet neePolecat wrote:Moi, hier ontstaat dus in elk geval geen misverstand meer over!
Het ligt er denk ik maar net aan hoe je het bekijkt. Als je het van de ene kant bekijkt nergens nie over nie nee, maar van de andere kant misschien wel weer, of in ieder geval een theoretisch een beetje dan toch.Polecat wrote:nergens nie over nie... toch?Stefan wrote:Waarover?ehusmann wrote: soms niet nee
- Polecat
- Scramble Master
kortom: aankruisen wat van toepassing is..Stefan wrote: Het ligt er denk ik maar net aan hoe je het bekijkt. Als je het van de ene kant bekijkt nergens nie over nie nee, maar van de andere kant misschien wel weer, of in ieder geval een theoretisch een beetje dan toch.
met zijn allen...: "we are all induividuals!"
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Superformiweldigeindefantakolossachtig!
Op een paar herhalingen na zijn we verlost van de zoektocht naar Mary Poppins. Kan Frits Sissing zich nu weer gaan bezighouden met belangrijkere bezigheden, zoals wie de mol is.
Op een paar herhalingen na zijn we verlost van de zoektocht naar Mary Poppins. Kan Frits Sissing zich nu weer gaan bezighouden met belangrijkere bezigheden, zoals wie de mol is.
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
- Polecat
- Scramble Master
ik denk John..aviodromefriend wrote:Superformiweldigeindefantakolossachtig!
- Hans
- Scramble Master
- Type of spotter: S5 - Military & Civil
- Subscriber Scramble: Yep
Of doorstrepen wat niet van toepassing is.....Polecat wrote:kortom: aankruisen wat van toepassing is..Stefan wrote: Het ligt er denk ik maar net aan hoe je het bekijkt. Als je het van de ene kant bekijkt nergens nie over nie nee, maar van de andere kant misschien wel weer, of in ieder geval een theoretisch een beetje dan toch.
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
Ik mis de JA/NEE/OVERIG-optie die er had moeten zijnHans wrote:Of doorstrepen wat niet van toepassing is.....Polecat wrote:kortom: aankruisen wat van toepassing is..Stefan wrote: Het ligt er denk ik maar net aan hoe je het bekijkt. Als je het van de ene kant bekijkt nergens nie over nie nee, maar van de andere kant misschien wel weer, of in ieder geval een theoretisch een beetje dan toch.
Groeten,
Ron
Ron
Op veler verzoek ie ie er weer. Ik miste hem ook wel eigenlijk. Een beetje maar moet ik zeggen. Als je het hebt over missen en een schaal van 1 tot 10 dan zit deze denk ik op 2 of 3. Misschien eerder 3 dan 2, omdat ik hem toch wel een beetje miste, maar niet veel. Veel missen doe ik andere dingen, die op 10 van die schaal zitten.Hurricane wrote:Ik mis de JA/NEE/OVERIG-optie die er had moeten zijn