Nieuw tǿpic!
Forum rules
- Hans
- Scramble Master
- Type of spotter: S5 - Military & Civil
- Subscriber Scramble: Yep
Re: Nieuw topic!
hmmmm... als we hier lingo (en mr en mrs lingo) gaan bespreken, dan haak ik af
Dat was vroeger ook een leuk spelletje, één voor één al je vrienden uit je vriendengroep wegtreiteren....
Erwin
Erwin
- Hans
- Scramble Master
- Type of spotter: S5 - Military & Civil
- Subscriber Scramble: Yep
zijn wij vrienden dan? wist ik niet!
Zei ik dan dat ik het nu weer ging doen dan?
Erwin
Erwin
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
Mrs heeft wel de voorkeur to be honest ... maar afgelopen 133 pagina's zijn er wel gekkere dingen voorbij gekomenHans wrote:hmmmm... als we hier lingo (en mr en mrs lingo) gaan bespreken, dan haak ik af
Just keep -ing
Groeten,
Ron
Ron
- Polecat
- Scramble Master
- Type of spotter: Omnivore
- Subscriber Scramble: Polecat
al vaker gezegd, rood doet het meestal wel.. het probleem zit 'm meestal bij blauw..Stefan wrote:Ben ik toch benieuwd of dit...
Yep, inderdaad.
Sfeta
I have never drunk milk, and I never will . . . .
Is veel rood niet hetzelfde als blauw?Polecat wrote:al vaker gezegd, rood doet het meestal wel.. het probleem zit 'm meestal bij blauw..Stefan wrote:Ben ik toch benieuwd of dit...
Yep, inderdaad.
Sfeta
Ja toch?
Snaf
Answers will be questioned.....
- Polecat
- Scramble Master
- Type of spotter: Omnivore
- Subscriber Scramble: Polecat
autsch.... riekt dit niet naar plagiaat....?evhest wrote:Blauw had het nét afgemaakt, getuige Who's Afraid of Red, Yellow and Blue van Barnett Newman
..maar perfect geillustreerd hoor....
I have never drunk milk, and I never will . . . .
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Nee, cultuurbarbaren, het gaat om dat kleine streepje geel.
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
- Hurricane
- Scramble Master
Ik vind die vloer meer in het oog springen dan dat stukje geelaviodromefriend wrote:Nee, cultuurbarbaren, het gaat om dat kleine streepje geel.
Groeten,
Ron
Ron
- Hurricane
- Scramble Master
NASA gooit spaceshuttles in de uitverkoop
KENNEDY SPACE CENTER - De Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA gooit haar spaceshuttles in de uitverkoop. Van omgerekend 29 miljoen euro is de jaren zeventig-vloot nu te koop voor een 'spotprijs' van 20 miljoen. Dat meldden Amerikaanse media zondag.
Het ruimteveer Discovery is al beloofd aan het Smithsonian National Air and Space Museum in Washington. De Atlantis en Endeavor liggen nog wel op de plank. Mogelijk gaat ook de Enterprise nog de etalage in. Dit is een prototype, dat nooit de ruimte is in geweest.
NASA zette de shuttles vorig jaar te koop, waarop twintig geïnteresseerden zich meldden. Ook de hoofdmotoren waren vanaf 280.000 euro te koop, maar omdat niemand interesse had doet NASA ze nu weg voor een weggeefprijs ten hoogte van de transportkosten. Liefhebbers moeten zich voor 19 februari melden.
De shuttles kunnen volgend jaar geleverd worden, maar zullen dit jaar eerst nog een of twee keer gelanceerd worden. Daarna stoppen de VS met hun spaceshuttleprogramma voor bemande vluchten, dat opgevolgd wordt door Ares-raketten, het Orion-ruimteschip en mogelijk een nieuwe maanlander.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/5810 ... oop__.html
Heeft er iemand toevallig een achtertuin waar deze zou kunnen passen ???
KENNEDY SPACE CENTER - De Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA gooit haar spaceshuttles in de uitverkoop. Van omgerekend 29 miljoen euro is de jaren zeventig-vloot nu te koop voor een 'spotprijs' van 20 miljoen. Dat meldden Amerikaanse media zondag.
Het ruimteveer Discovery is al beloofd aan het Smithsonian National Air and Space Museum in Washington. De Atlantis en Endeavor liggen nog wel op de plank. Mogelijk gaat ook de Enterprise nog de etalage in. Dit is een prototype, dat nooit de ruimte is in geweest.
NASA zette de shuttles vorig jaar te koop, waarop twintig geïnteresseerden zich meldden. Ook de hoofdmotoren waren vanaf 280.000 euro te koop, maar omdat niemand interesse had doet NASA ze nu weg voor een weggeefprijs ten hoogte van de transportkosten. Liefhebbers moeten zich voor 19 februari melden.
De shuttles kunnen volgend jaar geleverd worden, maar zullen dit jaar eerst nog een of twee keer gelanceerd worden. Daarna stoppen de VS met hun spaceshuttleprogramma voor bemande vluchten, dat opgevolgd wordt door Ares-raketten, het Orion-ruimteschip en mogelijk een nieuwe maanlander.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/5810 ... oop__.html
Heeft er iemand toevallig een achtertuin waar deze zou kunnen passen ???
Groeten,
Ron
Ron
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Misschien de Aviodrome?
Slechte grap, weet het wel...
Dacht trouwens dat de Enterprise al in het Smithsonian stond, maar dat hoort hier weer niet want dat dacht ik echt.
Slechte grap, weet het wel...
Dacht trouwens dat de Enterprise al in het Smithsonian stond, maar dat hoort hier weer niet want dat dacht ik echt.
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel