Tja, sommige dingen gaan wel eens fout in een stadium van chirurgieCoati wrote:Let op de adamsappel, er zijn ook koplampbezitters die toch geen vrouw schijnen te zijn.
Nieuw tǿpic!
Forum rules
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
Re: Nieuw topic!
Groeten,
Ron
Ron
Als die konijnen hier zo lomp op het ijs van de vijver blijven kloppen, dan gaat er eentje binnenkort een hele natte cloaca krijgen...
- Polecat
- Scramble Master
- Type of spotter: Omnivore
- Subscriber Scramble: Polecat
tenzij de betreffende bunny een badmuts op heeft....Stefan wrote:Als die konijnen hier zo lomp op het ijs van de vijver blijven kloppen, dan gaat er eentje binnenkort een hele natte cloaca krijgen...
I have never drunk milk, and I never will . . . .
- Hurricane
- Scramble Master
1 januari mogen ze weer los gaan op t strand van ScheveningenPolecat wrote:tenzij de betreffende bunny een badmuts op heeft....Stefan wrote:Als die konijnen hier zo lomp op het ijs van de vijver blijven kloppen, dan gaat er eentje binnenkort een hele natte cloaca krijgen...
... geef ze anders eens n wortel; kijken wat ze doen
Groeten,
Ron
Ron
- Hurricane
- Scramble Master
... En ook zeker verdwalen en terecht komen op Sint-Maarten ...Stefan wrote:in 2010 wil ik een zeilmeisje worden
BTW, heb je ook al een boot dan ??
Groeten,
Ron
Ron
- Hans
- Scramble Master
- Type of spotter: S5 - Military & Civil
- Subscriber Scramble: Yep
Ik denk dat het verkrijgen van een boot nog het minste van zijn problemen is als hij een zeilmeisje wil wordenHurricane wrote:BTW, heb je ook al een boot dan ??
- Hurricane
- Scramble Master
Zou je denken ... Met een mesje en wat hormonen kom je al een heel eindHans wrote:Ik denk dat het verkrijgen van een boot nog het minste van zijn problemen is als hij een zeilmeisje wil wordenHurricane wrote:BTW, heb je ook al een boot dan ??
Groeten,
Ron
Ron
- Polecat
- Scramble Master
meest lastige wordt nog het aanleren van een andere rij/vaarstijl....Hurricane wrote:Zou je denken ... Met een mesje en wat hormonen kom je al een heel eindHans wrote:Ik denk dat het verkrijgen van een boot nog het minste van zijn problemen is als hij een zeilmeisje wil wordenHurricane wrote:BTW, heb je ook al een boot dan ??
Jongens toch... waarom altijd beren op de weg zetten? Ik zeg; als ik een zeilmeisje wil worden, dan lukt me dat!Polecat wrote:meest lastige wordt nog het aanleren van een andere rij/vaarstijl....Hurricane wrote:Zou je denken ... Met een mesje en wat hormonen kom je al een heel eindHans wrote:BTW, heb je ook al een boot dan ??
Ik denk dat het verkrijgen van een boot nog het minste van zijn problemen is als hij een zeilmeisje wil worden
- Polecat
- Scramble Master
kijk maar uit dat je niet onder ouderlijk toezicht wordt gesteld!
Vind het eigenlijk wel nodig voor mezelf...Polecat wrote:kijk maar uit dat je niet onder ouderlijk toezicht wordt gesteld!
- Polecat
- Scramble Master
je biedt jezelf hierbij aan als kerstkindje dus?
- Hurricane
- Scramble Master
Wat heb je aan toezicht als je gaat SOLO-zeilen ?? BTW; heb je al een nieuwe naam in gedachten dan ?? (hoort er ook bij)Stefan wrote:Vind het eigenlijk wel nodig voor mezelf...Polecat wrote:kijk maar uit dat je niet onder ouderlijk toezicht wordt gesteld!
-> Steffie of Stefanie ??
Zeillocatie : Golf van Aden
Groeten,
Ron
Ron