& dan; opvangen, schoonmaken, oppoetsen, inpakken en alles begint op nieuw; ecologisch zeer verantwoord en economisch kansrijkPolecat wrote:dan moet je ze doorslikken zonder te kauwen en een etmaal wachten....ehusmann wrote:Ik wil grijsgroengroezelige.... die smaken echt nergens naar!
Erwin
Nieuw tǿpic!
Forum rules
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
Re: Nieuw topic!
Groeten,
Ron
Ron
Dat klinkt verdacht veel als het proces van het leven.... Hoewel dat dan ecologisch en economisch erg onverantwoord is.Hurricane wrote:& dan; opvangen, schoonmaken, oppoetsen, inpakken en alles begint op nieuw; ecologisch zeer verantwoord en economisch kansrijk
Erwin
- Coati
- Scramble Addict
- Type of spotter: S5
- Subscriber Scramble: No
Ik vind de natuur erg ecologisch onverantwoord bezig zijn de laatste jaren.
create your own database with www.spottingmode.com
Weet je wie er ECHT ecologisch onverantwoord bezig is?Coati wrote:Ik vind de natuur erg ecologisch onverantwoord bezig zijn de laatste jaren.
Sefan
- Hurricane
- Scramble Master
-> Ja dat weet ik ....Stefan wrote:Weet je wie er ECHT ecologisch onverantwoord bezig is?Coati wrote:Ik vind de natuur erg ecologisch onverantwoord bezig zijn de laatste jaren.
Stefan wrote:Sefan
[Dis nog maar t topje van de onverantwoorde ijsberg]
Groeten,
Ron
Ron
Ik gok Hans, op P1 hadden we dat al bepaald. Zo is de driehoek ook weer rond.... of gesloten.... of wat dan ook.
Erwin
Erwin
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Je bedoelt natuurlijk "doorbroken"
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Ik vraag me wel eens af hoe lang deze onzin eigenlijk nog doorgaat...Hurricane wrote:
Sefan
- Arnoud
- Scramble Senior
- Type of spotter: Civil numbercruncher
- Subscriber Scramble: Arnoud
Ik snap echt niet waarom dit bepaald is op kortparkeren Schiphol. En daar heb je geen driehoek, maar een haringIk gok Hans, op P1 hadden we dat al bepaald. Zo is de driehoek ook weer rond.... of gesloten.... of wat dan ook.
Erwin
- Polecat
- Scramble Master
- Type of spotter: Omnivore
- Subscriber Scramble: Polecat
ik niet..... heb wel belangrijkere dingen te doen!!Stefan wrote:Ik vraag me wel eens af hoe lang deze onzin eigenlijk nog doorgaat...Hurricane wrote:
Sefan
I have never drunk milk, and I never will . . . .
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Minimaal totdat jij je eigen naam goed kan spellen. Maar soms kan Scramble een discussie beëindigen maar dan had Hans langs de ijzerwinkel gemoeten. Daar is het nu waarschijnlijk te laat voor, dus minimaal moeten we tot morgenochtend verder blaten.Stefan wrote:Ik vraag me wel eens af hoe lang deze onzin eigenlijk nog doorgaat...Hurricane wrote:
Sefan
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
- Flyboy
- Scramble Master
- Type of spotter: F4
- Subscriber Scramble: Flyboy
Na 93 pagina's moet je niet te nauw kijken, Stephan kan best wel eens creatief zijn met zijn naam.aviodromefriend wrote:Minimaal totdat jij je eigen naam goed kan spellen. Maar soms kan Scramble een discussie beëindigen maar dan had Hans langs de ijzerwinkel gemoeten. Daar is het nu waarschijnlijk te laat voor, dus minimaal moeten we tot morgenochtend verder blaten.Stefan wrote:Ik vraag me wel eens af hoe lang deze onzin eigenlijk nog doorgaat...Hurricane wrote:
Sefan
(En dat van die ijsbergsla ok nergens op. Ik vind het anders best goed verwoord...)
Marc
- Coati
- Scramble Addict
- Type of spotter: S5
- Subscriber Scramble: No
Ecologisch onverantwoord is diegene af datgene die (of dat) vertikt deel te nemen aan de voedselketen, dan wel zijn/haar plek niet goed invult door iets niet te eten of juist wel te eten of weigert opgegeten te worden of zich juist laat opeten door de verkeerde schakel in de voedselketen.
create your own database with www.spottingmode.com
Voorbeeld graag!Coati wrote:of zich juist laat opeten door de verkeerde schakel in de voedselketen.
Erwin
- Hurricane
- Scramble Master
N vogel die zich laat opvreten door n kudde mieren (bedenk ik me zo even) ,,,, Of n muis die ten strijde trekt tegen de ongedierteverdelgerehusmann wrote:Voorbeeld graag!Coati wrote:of zich juist laat opeten door de verkeerde schakel in de voedselketen.
Erwin
[Godzilla of King-kong zijn van die tv voorbeelden]
Groeten,
Ron
Ron