genaamd ''Phoenix vlucht'' ?
Moderator: SWAT 11
Forum rules
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
- Eric van Lisdonk
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Eric van Lisdonk
Ik pik Gilze toren hier vandaan hoewel het weer vanavond niet meewerktEric van Lisdonk wrote:Hoi Joost,
Die Jigger flight kan je ook niet gehoord hebben, aangezien die niet richting Ede en omgeving gingen. Ze waren namelijk binnen 45minuten weer terug.
Die Slow1, moet dus Storm1 zijn.
Eric
Last edited by joost on 20 Nov 2008, 21:26, edited 1 time in total.
- Eric van Lisdonk
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Eric van Lisdonk
Redskins <293.700>Sines wrote:Die bakken bij Ede daaro zitten op UHF op 293.7 en een stel FM'ers. Onderweg zitten ze ook wel eens op <373>
Grtz
Jungle & Storm <373.025>
Overloard <138.250>
57.650 ook in gebruik
371.475 Deelen Toren
Eerder ook Cougars <282.675> gehoord
FOB = DL (Deelen)
Ze gaan nu rtb Gilze, Redskin 51/52?, Wildcat formation (2x cougar 1 chinook) redskin 33/53/54
- FISHER01
- Scramble Master
- Type of spotter: DIE HARD
- Subscriber Scramble: Yups
zal snow zijn (net als hier in twenthe btw)Eric van Lisdonk wrote:Tsja Sines ik kan niet beoordelen wat jij gehoord hebt. Maar ik heb 100% zeker Jigger flight gehoord. Volgende keer neem ik het wel even op.
Omega heb ik niet gehoord. Wel net 2 choppers waaronder eentje leek op Slow1 (niet 100% zeker), de andere was Jungle.
Groeten,
Eric
greetzz. Jos FISHER01 K.™
Snow bestaat niet voor 298/300/301. Storm is de naam. Omdat jullie allemaal nog wat weinig ervaring hebben met 298 en 300 vergeef ik het jullie, hahaFISHER01 wrote:zal snow zijn (net als hier in twenthe btw)Eric van Lisdonk wrote:Tsja Sines ik kan niet beoordelen wat jij gehoord hebt. Maar ik heb 100% zeker Jigger flight gehoord. Volgende keer neem ik het wel even op.
Omega heb ik niet gehoord. Wel net 2 choppers waaronder eentje leek op Slow1 (niet 100% zeker), de andere was Jungle.
Groeten,
Eric
- jimmy van drunen
- Scramble Master
- Type of spotter: Photographer
Re: genaamd ''Phoenix vlucht'' ?
Mijn vraag is door de oef van gisteren opgelost. De Pachés van Redskin11Flt. vliegen momenteel dus met Phoenix. Geronimo zal wel niet meer bestaan. Weer een nieuwe badge!
-
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: wamovements
En dan nog een om toe te voegen:
Bluebird74, Wildcat 74, Bat74 etc etc (oftwel alles wat op 74 eindigt) is dezelfde piloot. Deze man heeft USNTPS gedaan en heeft zijn vaste callsign.
Groeten
Dennis
Bluebird74, Wildcat 74, Bat74 etc etc (oftwel alles wat op 74 eindigt) is dezelfde piloot. Deze man heeft USNTPS gedaan en heeft zijn vaste callsign.
Groeten
Dennis
- Thijs
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Thijs
Nog een toevoeging, Corona met een nummer is ook een vaste piloot / instructeur. Corona wordt altijd gebruikt voor chinook trainingsvluchten.
Assume makes an ASS of U and ME.