EHGR 14-10-09
Moderator: SWAT 11
Forum rules
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
EHGR 14-10-09
f16 inbound voor gilze via radio 13.43lt
verspil je energie niet aan iets onzinnigs!!!!!
Re: EHGR 14-10-09
De F-16 was de 279 op testvlucht vanaf Woensdrecht. Kwam als een zotje uit de lucht vallen!
Edit: De 279 ipv 273, zal zelf wel zot zijn
Edit: De 279 ipv 273, zal zelf wel zot zijn
Kan het kloppen dat er deze week nog geen avond vliegen is geweest ? Heeft dit misschien te maken met de antonov die is geweest en is blijven overnachten ?
Groet Patrick
Groet Patrick
- ebauer
- Moderator
- Type of spotter: Military, ADS-B, ATC & Helicopters, Reporter
Avondopenstelling kan juist een reden zijn voor overig verkeer om ook actief te zijn, immers alle ondersteunende diensten zijn aanwezig!viper28 wrote:Kan het kloppen dat er deze week nog geen avond vliegen is geweest ? Heeft dit misschien te maken met de antonov die is geweest en is blijven overnachten ?
Groet Patrick
RAMONES 1974 - 1996
Talking Heads 1974 - 1991
Talking Heads 1974 - 1991
Ik hoorde hem om 14.05lt als "VDA2058" op Dutchmillrazz wrote:ah124 taxi nu naar runway10
- Boudewijn van Oirschot
- Scramble Master
- Type of spotter: Wat niet?
- Subscriber Scramble: Boudewijn van Oirschot
lijkt me sterk want volgens mij is de vliegclub wel bezig geweest... althans heb wat kleine kisten laag over het veld zien gaan...viper28 wrote:Kan het kloppen dat er deze week nog geen avond vliegen is geweest ? Heeft dit misschien te maken met de antonov die is geweest en is blijven overnachten ?
Groet Patrick
tja als je de vliegclub onder avondvliegen verstaat Ik bedoel natuurlijk militair verkeer daar ik in de veronderstelling ben dat het een militair veld is. Vanavond overigens wel enige activiteit op dat gebied.Boudewijn van Oirschot wrote:lijkt me sterk want volgens mij is de vliegclub wel bezig geweest... althans heb wat kleine kisten laag over het veld zien gaan...viper28 wrote:Kan het kloppen dat er deze week nog geen avond vliegen is geweest ? Heeft dit misschien te maken met de antonov die is geweest en is blijven overnachten ?
Groet Patrick
ik heb maandag en dinsdag ook wel heli's gehoord in de avond.
het is nu ook wat rustiger omdat er volgens mij minder materieel is ivm uitzending en onderhoud
verder kun je in week 45 en 46 ,49,50 en 51 wel f16's verwachten in de avond
omdat het dan op volkel ook avondvliegen is dit was voorige week ook en toen zijn er 3 dagen rond 20.00uur f16 geweest voor t/g
het is nu ook wat rustiger omdat er volgens mij minder materieel is ivm uitzending en onderhoud
verder kun je in week 45 en 46 ,49,50 en 51 wel f16's verwachten in de avond
omdat het dan op volkel ook avondvliegen is dit was voorige week ook en toen zijn er 3 dagen rond 20.00uur f16 geweest voor t/g
verspil je energie niet aan iets onzinnigs!!!!!
-
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Kleintje Pils
Iig 2 Apache's, gezien boven Woudenbergviper28 wrote:tja als je de vliegclub onder avondvliegen verstaat Ik bedoel natuurlijk militair verkeer daar ik in de veronderstelling ben dat het een militair veld is. Vanavond overigens wel enige activiteit op dat gebied.Boudewijn van Oirschot wrote:lijkt me sterk want volgens mij is de vliegclub wel bezig geweest... althans heb wat kleine kisten laag over het veld zien gaan...viper28 wrote:Kan het kloppen dat er deze week nog geen avond vliegen is geweest ? Heeft dit misschien te maken met de antonov die is geweest en is blijven overnachten ?
Groet Patrick
Remco Donselaar
- Boudewijn van Oirschot
- Scramble Master
- Type of spotter: Wat niet?
- Subscriber Scramble: Boudewijn van Oirschot
ik bedoelde meer.. als de vliegclub mag vliegen, waarom de helicopters dan niet