Ah... jij bent er zo één; hetzelfde airframe als nieuw beschouwen alleen maar omdat er een ander likje verf op zit....ehusmann wrote:Ik ben tegen!
Dat scheelt zoveel nieuwe...
maar we dwalen af,
Ah... jij bent er zo één; hetzelfde airframe als nieuw beschouwen alleen maar omdat er een ander likje verf op zit....ehusmann wrote:Ik ben tegen!
Daar ben ik ook tegen!Hans wrote:maar we dwalen af,
Je moet het soms toch n beetje spannend maken, bij gebrek aan betere bestedingHans wrote:Ah... jij bent er zo één; hetzelfde airframe als nieuw beschouwen alleen maar omdat er een ander likje verf op zit....ehusmann wrote:Ik ben tegen!
, dat valt ook wel mee (we gaan van n heilige knager -> de locale menukaart v/d chinees -> locale gebruiken/tradities -> terug naar de knager -> en weer terug naar onze Aziatische vrienden (en soms iets luchtvaarts tussen door); we kunne ons ook uitlaten over de huidige politiek, dan is het hek echt van de dam en raken we hopeloos verdwaald.Hans wrote:maar we dwalen af,
ik bel altijd gelijk de gemeente, dat ze dat hek snel weer ff terugzetten!Hurricane wrote: , dat valt ook wel mee (we gaan van n heilige knager -> de locale menukaart v/d chinees -> locale gebruiken/tradities -> terug naar de knager -> en weer terug naar onze Aziatische vrienden (en soms iets luchtvaarts tussen door); we kunne ons ook uitlaten over de huidige politiek, dan is het hek echt van de dam en raken we hopeloos verdwaald.
H.
Zo had ik de Heilige Badmuts nog nooit bekekenHurricane wrote:n heilige knager
. |
/O\
\_______[|(.)|]_______/
o ++ O ++ o
haha.. variant op Monty Python's "spot the looney"evhest wrote:And now, for something completely different:
Herken de robot! Quiz doen in de baas z'n tijd, svp.
Ik haat die eeuwige dilemma's; baas... tijd... svp...evhest wrote:Herken de robot! Quiz doen in de baas z'n tijd, svp.
nee joh, da's een pleeduiker met oorbellen....Stefan wrote:Ik haat die eeuwige dilemma's; baas... tijd... svp...evhest wrote:Herken de robot! Quiz doen in de baas z'n tijd, svp.
Anyway; ik denk 22.
Groeten,
Sefan
Nummer 52evhest wrote:Herken de robot!
. |
/O\
\_______[|(.)|]_______/
o ++ O ++ o
Da's nie!Polecat wrote:nee joh, da's een pleeduiker met oorbellen....Stefan wrote:Ik haat die eeuwige dilemma's; baas... tijd... svp...evhest wrote:Herken de robot! Quiz doen in de baas z'n tijd, svp.
Anyway; ik denk 22.
Groeten,
Sefan
Antonov 22 ?Stefan wrote:Anyway; ik denk 22.
Nietes!Stefan wrote:FOUT!Gerard wrote:Nummer 52evhest wrote:Herken de robot!
. |
/O\
\_______[|(.)|]_______/
o ++ O ++ o