Exp. EHGR Antonov
Moderator: SWAT 11
Forum rules
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
Re: Exp. EHGR Antonov
De tijden voor 23 september en 27 september zijn als volgt:
23 september: ETA 10:30, ETD 14:30
27 september: ETA 14:15, ETD 18:15
Uiteraard zijn ook deze tijden onder voorbehoud. Het blijven tenslotte Antonov's.
Greetz
Uiteraard zijn ook deze tijden onder voorbehoud. Het blijven tenslotte Antonov's.
Greetz
- Gus
- Scramble Junior
- Type of spotter: F5-allround
Bedankt Pjottr!
http://www.Gustlock.nl" onclick="window.open(this.href);return false; - Aviation Photography
Waar halen jullie deze tijden vandaan??
- Boudewijn van Oirschot
- Scramble Master
- Type of spotter: Wat niet?
- Subscriber Scramble: Boudewijn van Oirschot
Mensen die deze tijden posten zijn vaak insiders en halen die tijden niet zomaar ergens vandaan.jormik wrote:Waar halen jullie deze tijden vandaan??
Met de juiste connecties etc kun je ook een hoop regelen.
Duidelijk. Ik was gewoon benieuwd. Probleem met de antonov's is dat ze vaak vroeger of later komen. Ik woon dichtbij, maar ben toch al een paar keer te laat geweest!
Ik zal deze site in de gaten houden!
Boudewijn van Oirschot wrote:Mensen die deze tijden posten zijn vaak insiders en halen die tijden niet zomaar ergens vandaan.jormik wrote:Waar halen jullie deze tijden vandaan??
- Gus
- Scramble Junior
Zijn dit trouwens lokale tijden? Even checke voor de zekerheidpjottr wrote:De tijden voor 23 september en 27 september zijn als volgt:
Greetz
http://www.Gustlock.nl" onclick="window.open(this.href);return false; - Aviation Photography
Je kunt ook gewoon ruim op tijd langs het hek staan, dan weet je "zeker" dat je hem niet mist.jormik wrote:Duidelijk. Ik was gewoon benieuwd. Probleem met de antonov's is dat ze vaak vroeger of later komen. Ik woon dichtbij, maar ben toch al een paar keer te laat geweest!
Wat is er toch een hoop veranderd met vroegah.... volgens mij staat bijna niemand meer een hele dag langs het hek.
- Boudewijn van Oirschot
- Scramble Master
Ik ga er meestal een half uur tot een uur voor de verwachte ETA staan. En heb hem pas 1 keer gemist doordat ik te laat wasjormik wrote:Duidelijk. Ik was gewoon benieuwd. Probleem met de antonov's is dat ze vaak vroeger of later komen. Ik woon dichtbij, maar ben toch al een paar keer te laat geweest!
Boudewijn van Oirschot wrote:Mensen die deze tijden posten zijn vaak insiders en halen die tijden niet zomaar ergens vandaan.jormik wrote:Waar halen jullie deze tijden vandaan??
Ik zorg meestal ook dat ik 1 uur van te voren daar ben. Dan ben je 9 van de 10 keer gewoon op tijd.
En uiteraard deze pagina goed in het oog houden voor eventuele last minute wijzigingen
En uiteraard deze pagina goed in het oog houden voor eventuele last minute wijzigingen
@ Otto, het zijn inderdaad lokale tijden. Ik zal proberen vandaag op tijd te melden wanneer hij daadwerkelijk komt.
Greetz
Greetz
- flying_kiwi
- Scramble Master
De UR-82009 staat op punt om te vertrekken uit Eindhoven voor Gilze, dus zal er wel over zo'n 15 minuten er zijn.
Gr.
Yorden
Gr.
Yorden
Hij is inderdaad al geland. Ik was niet in de buurt van een computer om dit op tijd te melden.
Het vertrek is ook eerder, namelijk 14:30 lokale tijd gepland.
greetz
Het vertrek is ook eerder, namelijk 14:30 lokale tijd gepland.
greetz
Even een vraagje voor de kenners. Als de antonov in het weekend op gizle rijen komt dan is rapcom west gesloten. Waar meld de antonov zich dan voor hij aan de toren word door gegeven ? dutchmil ? en zo ja weet iemand de frequentie van dutchmil voor de omgeving van gilze rijen ?
Al vast bedankt.
Grtn Patrick
Al vast bedankt.
Grtn Patrick
- Boudewijn van Oirschot
- Scramble Master
Als de UR-82009 morgen weer komt, welke tevens een nieuw type is, staat hieronder wat informatie over deze kist waarom het een Antonov 124-100M 150 is en geen 124-100 Ruslan:
An-124 An-124M-150
Maximum Payload: 120 tonnes 150 tonnes
Range: 4,600 km 5,200 km
Service life: 24,000 hrs 50,000 hrs
Crew: 6 4
Tevens zitten er in deze nieuwe kisten vele nieuwe westerse technieken...
An-124 An-124M-150
Maximum Payload: 120 tonnes 150 tonnes
Range: 4,600 km 5,200 km
Service life: 24,000 hrs 50,000 hrs
Crew: 6 4
Tevens zitten er in deze nieuwe kisten vele nieuwe westerse technieken...
- Gus
- Scramble Junior
Ik ben ook erg benieuwd naar het antwoord van deze vraag!viper28 wrote:Even een vraagje voor de kenners. Als de antonov in het weekend op gizle rijen komt dan is rapcom west gesloten. Waar meld de antonov zich dan voor hij aan de toren word door gegeven ? dutchmil ? en zo ja weet iemand de frequentie van dutchmil voor de omgeving van gilze rijen ?
Al vast bedankt.
Grtn Patrick