Mark B. wrote:Mee eens! Maar geloof me, dit verschil was te groot....
Tsja, deze discussie kunnen we natuurlijk nog heel lang volhouden
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Aan het einde van de dag is het volgens mij eigenlijk heel simpel. Heb Konijnenberg een paar weken geleden mijn oude camera verkocht bij aanschaf van mijn nieuwe Nikon. Inderdaad krijg je er niet veel voor terug en zie je hem (zelfde reg.nr.) een week of wat later opduiken voor een paar honderd eur extra. Da's hun feestje, ik had hem ook zelf op Marktplaats kunnen zetten met alle mogelijke ellende van dien. Ik had me vooraf georienteerd op wat gangbare prijzen waren en wat ik er eigenlijk voor wilde hebben. In eerste instantie zaten ze onder mijn gewenste prijs maar door daar simpelweg wat van te zeggen (niet echt onderhandelen, gewoon aangegeven dat ik er meer voor had verwacht te krijgen en dat mijn hele rugzak en twee vorige body's ook bij hun vandaan kwamen) kreeg ik alsnog mij bodemprijs.
Inruil is denk ik niet echt een graadmeter over de service. Da's vraag en aanbod en niemand die je dwingt daar je apparatuur achter te laten. Mijn ervaring met Konijnenberg start in december 2003 met de aanschaf van mijn eerste digitale spiegelreflex en heb er sindsdien redelijk wat spaargeld achtergelaten. Altijd een reeel advies. Gladde praatjes heb ik nog nooit gehoord. Sterker nog, met mijn vervangingsschema- en drang hebben ze me zelfs geadviseerd niet voor de EUR 3000+ body's te gaan, als je daar iedere 2/3 jaar een nieuwe van wil aanschaffen wordt het erg kostbaar. Aan de andere kant, een hobby mag geld kosten, maak ik mezelf altijd maar wijs dan
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
De paar keer dat ik gebruik moest maken van het Konijnenberg service apparaat (defecte geheugenkaart etc.) werd het ter plekker omgeruild, no questions asked. Dat het een eind rijden is... och je komt nog eens ergens. Jammer dat Twente AB niet meer is, dat was altijd even leuk combineren.
Cameranu ken ik niet persoonlijk, kamera-express is vaak enkele euro's goedkoper maar inderdaad meer call-centre achtig. Als je jezelf al volledig hebt geinformeerd wat je wil kan dat een goede optie zijn. Konijnenberg in Belgie is gelijk aan NL alhoewel de locatie wat minder is.