CX info

ImageSocial talk, maar dan in het Nederlands. Dit is de opvolger van het Praethuis uit het BBS tijdperk. Tagline verplicht !

Forum rules
Image
Post Reply
Harald
Scramble Rookie
Scramble Rookie
Posts: 70
Joined: 15 Mar 2004, 15:07
Type of spotter: Huh??
Location: Heemskerk

CX info

Post by Harald »

Heren, dames,

Kan iemand van jullie vertellen hoe het gesteld is met de servie aan boord van CX ams-hks en verder (naar Auckland?)

Alvast bedankt.

Harald :evilbat:
User avatar
B767-300ER
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 8814
Joined: 25 Dec 2007, 08:35

Re: CX info

Post by B767-300ER »

goed :wink:
All times are local times!

Regards, N.
User avatar
Boudewijn van Oirschot
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 2745
Joined: 16 Feb 2007, 18:16
Type of spotter: Wat niet?
Subscriber Scramble: Boudewijn van Oirschot
Location: Tilburg, NB

Re: CX info

Post by Boudewijn van Oirschot »

Joh, ff zoeken met google biedt wonderen:

http://www.vliegervaringen.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Al met al blijven het wel eigen meningen...
User avatar
Basman
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard
Posts: 949
Joined: 03 Jun 2007, 00:23
Subscriber Scramble: Yes
Contact:

Re: CX info

Post by Basman »

Ik mocht laatst voor de baas voor het eerst naar China en heb toen met CX op Hong Kong gevlogen. Gelukkig was hij zo aardig om een business class ticket voor me te boeken :clap: . Ik zat bovenin een 747 met de nieuwe business class opstelling, dus aan elke kant van het gangpad 1 rij met schuin geplaatste stoelen (visgraat zeg maar), van elkaar gescheiden door middel van schotjes. De service was meer dan voortreffelijk en het in-flight entertainment system ook....maar ik weet dus niet of dat ook geldt voor economy (sorry, dit klinkt misschien patserig). Maar misschien vlieg je ook business?

Bas
User avatar
Boudewijn van Oirschot
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 2745
Joined: 16 Feb 2007, 18:16
Type of spotter: Wat niet?
Subscriber Scramble: Boudewijn van Oirschot
Location: Tilburg, NB

Re: CX info

Post by Boudewijn van Oirschot »

Basman wrote:Ik mocht laatst voor de baas voor het eerst naar China en heb toen met CX op Hong Kong gevlogen. Gelukkig was hij zo aardig om een business class ticket voor me te boeken :clap: . Ik zat bovenin een 747 met de nieuwe business class opstelling, dus aan elke kant van het gangpad 1 rij met schuin geplaatste stoelen (visgraat zeg maar), van elkaar gescheiden door middel van schotjes. De service was meer dan voortreffelijk en het in-flight entertainment system ook....maar ik weet dus niet of dat ook geldt voor economy (sorry, dit klinkt misschien patserig). Maar misschien vlieg je ook business?

Bas
Over het algemeen is economy met dat soort airlines niet niks, als je het vergelijkt met een vluchtje binnen Europa met KLM ofzo of een vakantievlucht. Ik heb zelf Thai Airways en Singapore Airlines economy gevlogen. Deze twee waren voor mij al goed genoeg :) 't is natuurlijk wel voor iedereen anders, want iedereen heeft andere verwachtingen.
User avatar
Basman
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard
Posts: 949
Joined: 03 Jun 2007, 00:23
Subscriber Scramble: Yes
Contact:

Re: CX info

Post by Basman »

Klopt, ik heb zelf jaaaren geleden economy gevlogen met Malaysian en dat was ook prima. Ook van die vlucht kan ik me het entertainment system goed herinneren als zijnde zeer compleet. Maar met mijn 1.96m is zo'n business class stoel toch wel ff wat anders...slapen in een vliegtuig is voor mij anders bijna altijd onmogelijk. In dit geval was dat trouwens ook niet overbodig, want er moest meteen gewerkt worden na aankomst.

Bas
Post Reply

Return to “'t Praethuys”