Joris van Boven wrote:En hoe beviel de "DenkTank Beveiliging" in het veld?
Hi Joris,
Bedoel je met "in het veld" het rollen met de koffer
op het gras of meer spreekwoordelijk buiten
onder operationele omstandigheden ?
Ik heb de Think Tank Airport Security inmiddels ruim een jaar, en het is een geweldige tas. Het ding is hybride (zoals je zelf weet) en kan dus zowel als rolkoffer en als rugzak worden gebruikt. Alleen het omschakelen van rugzak naar rolkoffer v.v. vind ik een beetje onhandig omdat je steeds weer je draagriemen moet opbergen / uitpakken.
Wel is me duidelijk geworden dat de tas behoorlijk stevig gebouwd is. Kuiltjes, stoepranden, gras en grind, hij kan het allemaal aan. Er zitten stevige stootranden gemonteerd waardoor je de stof van j tas niet beschadigd. Ook de riemen lijken het allemaal prima te houden. Mijn tas weegt meer dan 20 kilo en is al heel wat op m'n rug geslingerd zonder dat er sluitage lijkt te zijn.
Oh ja, het enige nadeel is dat hij een "beetje klein" is......
Ik heb inmiddels zoveel extra spullen dat het er allemaal niet meer in past. Dat geloof je toch haast niet, met zo'n "zeecontainer" onder de fototassen. GNIFFEL !
Ik ben na een jaar nog steeds reuze blij dat ik hem destijds heb aangeschaft, en hij heeft me veel gesleep bespaard met twee tassen tegelijk (400mm had eigen grote tas). Nu maar weer zoeken naar een modus om de rest mee te kunnen nemen.
Groetjes,
Iwan