dus ze zijn uiteindelijk ook alle 3 geland?Slope wrote:Ze vertrekken alle drie morgen!
Groetjes Slope
**nogal onduidelijk hier
Moderator: SWAT 11
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
dus ze zijn uiteindelijk ook alle 3 geland?Slope wrote:Ze vertrekken alle drie morgen!
Groetjes Slope
Is niet zeker of ze alle 3 zijn geland ik zag om 15:32u 1 in doorstart en even later zat er 1 in de landing en deze hebben ze binnen gezet, dus het is nog onduidelijk of die andere 2 binnen staan of daadwerkelijk het veld hebben aangedaanmart wrote:dus ze zijn uiteindelijk ook alle 3 geland?Slope wrote:Ze vertrekken alle drie morgen!
Groetjes Slope
**nogal onduidelijk hier
Ik heb er maar 1 zien staan.mart wrote:dus ze zijn uiteindelijk ook alle 3 geland?Slope wrote:Ze vertrekken alle drie morgen!
Groetjes Slope
**nogal onduidelijk hier
PH-RPX Bo105 van de KLPD en is niet oop Gils geweest.jimmy van drunen wrote:Dit was geen approach, deze kist is van 12:45 tot zeker 13:30 bezig gweest boven Tilburg-city
Volgens mij waren ze iets aan het zoeken...
Welke kist was dit?
Deze heeft voorheen wel bij de PdF gevlogen. Heb hem in 2001, 2002 en 2004 in de kleuren ervan gezien.jimmy van drunen wrote:De E160 is deze niet van de Patroullie de France???