More info....
http://www.defensie.nl/_system/handlers ... 125540.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Uruzgan integration 12 14-23 January
Moderator: SWAT 11
Forum rules
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
- Thijs
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Thijs
Uruzgan integration 12 14-23 January
Assume makes an ASS of U and ME.
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Re: Uruzgan integration 12 14-23 January
13 januari was het de bedoeling dat deze oefening boven de Wieringermeer zou worden gedraaid. Helaas was zowel het vertikaal als horizontaal zicht ver buiten de limieten.
Een toeschouwer die op Radio Noord-Holand (die niets met mij te maken heeft) werd geïnterviewd was zwaar teleurgesteld want hij kwam om helikopters te zien, en niet "een rood autootje met een antenne".
Dat rode autootje was volgens de presentator van dienst echter het voertuig van de verslaggever...
Een toeschouwer die op Radio Noord-Holand (die niets met mij te maken heeft) werd geïnterviewd was zwaar teleurgesteld want hij kwam om helikopters te zien, en niet "een rood autootje met een antenne".
Dat rode autootje was volgens de presentator van dienst echter het voertuig van de verslaggever...
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Re: Uruzgan integration 12 14-23 January
Boven de Wieringermeer was Thunder Challenge gepland en niet Uruzgan Integration...aviodromefriend wrote:13 januari was het de bedoeling dat deze oefening boven de Wieringermeer zou worden gedraaid.
Grtz