boeing767 wrote:phkza wrote:Op zich ontstaan er steeds weer nieuwe problemen denk ik. Stel je voor dát je van die 'fotogaten' zou hebben. Dan krijg je weer van 'die en die staat elke dag te spotten en claimt die gaten teveel' of 'die Duitsers willen er niemand bij laten en denken dat alles van hen is.'
Of iemand die zijn kleinste dochtertje meeneemt die binnen de kortste keren vrolijk op de startbaan wandelt
Hij houd schiphol nog steeds in de gaten hoor. Hij is niet gek, Maar hij wandelt straks gewoon dood leuk over de sloot heen en zal hij daar wel overbeginnen hoe slecht het is. Gelukkig zijn ze nu bij ons op de afdeling bezig met het breken van ijs in de sloten.
Die gaten zijn wel een uitkomst maar ook niet alles. Ik ben vaak op Zurich geweest en daar staat gewoon een kerel 3 uur lang zo een gat bezet te houden. Ik meen dat het er ook maar een stuk of 5 zijn, dus je blijft het probleem houden van mensen die zo een gat voor zich zelf claimen. Ik was er laatst en het gaat er zo hevig aan toe dat ze een maat bellen die het gat overneemt en dan zelf weggaat en na 1 uur komt hij het gat weer over nemen.
sommige spotters kennende kunnen die hier op Schiphol ook wel een zondag zo een gat claimen voor de heledag.