Jammer maar bedankt voor je reactie..The DJ wrote:Nope AWACS is pleite.... de PH-GAZ is nu wel bezig met t/g..Boudewijn van Oirschot wrote:Ik hoop dat hij dadelijk nog bezig is, dan fiets ik even op en neer.. maar het zal wel snel afgelopen zijn jammer dat dit altijd gebeurd als ik op school zit en niet als ik thuis benStephan Lodewijks wrote:Ja klopt, meerdere keren Zal wel een gefluit geven ja, die maken echt herrie, die dingen.
DJ
EHGR 19-11-2008
Moderator: SWAT 11
Forum rules
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
- Boudewijn van Oirschot
- Scramble Master
- Type of spotter: Wat niet?
- Subscriber Scramble: Boudewijn van Oirschot
- jimmy van drunen
- Scramble Master
- Type of spotter: Photographer
- Eric van Lisdonk
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Eric van Lisdonk
Hi,
Ik kwam om 18:45u van mijn werk gereden en ik zag op het Redskin platform 2 a 3 helies staan die stonden te knipperen. Normaal wordt dit platform voor bezoekers gebruikt, toch??
Dus mijn vraag is dan ook waren dit bezoekende helies of waren het toch gebasseerde choppers.
Om 11:28u zag ik die AAC Lynx overkomen richting Woensdrecht.
Groeten,
Eric
Ik kwam om 18:45u van mijn werk gereden en ik zag op het Redskin platform 2 a 3 helies staan die stonden te knipperen. Normaal wordt dit platform voor bezoekers gebruikt, toch??
Dus mijn vraag is dan ook waren dit bezoekende helies of waren het toch gebasseerde choppers.
Om 11:28u zag ik die AAC Lynx overkomen richting Woensdrecht.
Groeten,
Eric