(local)PH-,based and regular visitors schedule/request topic
Moderator: gatso76
Forum rules
15-11-2008
KLM Cityhopper ERJ190 PH-EZA 'goes Belgium' om te lessen te Oostende:
STD Schiphol 1200 as 'KL7369'
STA Schiphol 1800 as 'KL7360'
STD Schiphol 1200 as 'KL7369'
STA Schiphol 1800 as 'KL7360'
-
- Scramble Rookie
- Posts: 91
- Joined: 25 Mar 2008, 19:38
- Subscriber Scramble: Maximus121
- Bjorn van der Flier
- Scramble Junior
- Posts: 170
- Joined: 18 Sep 2008, 20:24
- Subscriber Scramble: Bjorn van der Flier
embraer
Hello,
I have seen leaving the airport (Kaagbaan) the PH-EZA, is this a supprise and knows anybody his destination ?
regards,
Cees
I have seen leaving the airport (Kaagbaan) the PH-EZA, is this a supprise and knows anybody his destination ?
regards,
Cees
Answer in here: http://www.scramble.nl/forum/viewtopic. ... &start=255" onclick="window.open(this.href);return false;
Erwin
Erwin
- mipo72
- Scramble Addict
- Posts: 1571
- Joined: 10 Nov 2003, 22:17
- Type of spotter: Alles wat vliegt en een nummer heeft.
- Subscriber Scramble: mipo72
- Location: EHPR ( Purmerend ) EHAM ( Schiphol B-platform )
Hoi,
Heb vernomen dat de PH-EZA een vaste vertrek plaats op het B platform heeft/krijgt.
Gereserveerd is B49 voor onbepaalde tijd.
Kist kan trouwens niet met een gewone trap aangereden worden maar is hiervoor een speciale trap gekocht welke voor een gedeelte overdekt is.
( heb ik mij horen vertellen )
Wij (KLM Catering) hebben trouwens ook een andere "aanrijdprocedure".
Eerst moet de achterkant en daarna pas de voorkant, terwijl de normale procedure voor instappen bij bv een 737 is eerst de voorkant en daarna pas de achtekant.(dit ivm instappen pax terwijl men dan achter nog kan cateren.)
Grt,
Michel
Heb vernomen dat de PH-EZA een vaste vertrek plaats op het B platform heeft/krijgt.
Gereserveerd is B49 voor onbepaalde tijd.
Kist kan trouwens niet met een gewone trap aangereden worden maar is hiervoor een speciale trap gekocht welke voor een gedeelte overdekt is.
( heb ik mij horen vertellen )
Wij (KLM Catering) hebben trouwens ook een andere "aanrijdprocedure".
Eerst moet de achterkant en daarna pas de voorkant, terwijl de normale procedure voor instappen bij bv een 737 is eerst de voorkant en daarna pas de achtekant.(dit ivm instappen pax terwijl men dan achter nog kan cateren.)
Grt,
Michel
Canon 1000D 18-55 en Canon 55-250/IS en Samsung WB500.
Ik zeg zomaar,... pak wat je kan pakken want anders is het weg!!!!!!...
Als je het niet wil pakken , dan pak ik het wel.... moet je wel zeggen waar?????....
Ik zeg zomaar,... pak wat je kan pakken want anders is het weg!!!!!!...
Als je het niet wil pakken , dan pak ik het wel.... moet je wel zeggen waar?????....
Niet verkeerd voor als het regent! Vind eigenlijk dat alle vluchten die per trap moeten gebeuren met overdekte trappen moeten gebeuren, kunnen jongeren ook geen rare dingen naar beneden gooien vanaf boven (Heb ik al een aantal keer meegemaakt)mipo72 wrote: Kist kan trouwens niet met een gewone trap aangereden worden maar is hiervoor een speciale trap gekocht welke voor een gedeelte overdekt is.
( heb ik mij horen vertellen )
-
- Scramble Senior
- Posts: 263
- Joined: 24 Apr 2008, 17:22
arkeflyfan wrote:morgen ga ik naar EHAM, is er al bekend welke vluchten de EZA + XRA gaan doen? en zijn de gate nummers ook al bekend?
alvast bedankt
De EZA op zondag 30nov:
KL1791 - 1792 MUC Gate B45 PAX B23
KL1281 - 1282 EDI Gate B45 paxD06
KL1963 - 1964 ZRH Gate B41 PaxD06
De XRA:
HV 5355 /30 30 AMS FAO 0645 0845 D51
HV 5356 /30 30 FAO AMS 0925 1330 D55
HV 5497 /30 30 AMS TSF 1435 ****
HV 5498 /30 ** TSF AMS **** 1845
HV 6875 /30 30 AMS TXL 1945 2100 D53
HV 6876 /30 30 TXL AMS 2140 2300
Regards
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Wellicht een rare vraag, maar wat betekenen die getallen "30" ?B767 wrote:
De XRA:
HV 5355 /30 30 AMS FAO 0645 0845 D51
HV 5356 /30 30 FAO AMS 0925 1330 D55
HV 5497 /30 30 AMS TSF 1435 ****
HV 5498 /30 ** TSF AMS **** 1845
HV 6875 /30 30 AMS TXL 1945 2100 D53
HV 6876 /30 30 TXL AMS 2140 2300
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
De eerste is de datum die geplanned is voor de uitvoering de tweede is de actuele datum.B767-300ER wrote:Wellicht een rare vraag, maar wat betekenen die getallen "30" ?B767 wrote:
De XRA:
HV 5355 /30 30 AMS FAO 0645 0845 D51
HV 5356 /30 30 FAO AMS 0925 1330 D55
HV 5497 /30 30 AMS TSF 1435 ****
HV 5498 /30 ** TSF AMS **** 1845
HV 6875 /30 30 AMS TXL 1945 2100 D53
HV 6876 /30 30 TXL AMS 2140 2300
Regards