Opening banenstelsel vliegbasis Gilze-Rijen
Moderator: SWAT 11
Forum rules
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
- jimmy van drunen
- Scramble Master
- Type of spotter: Photographer
- topgun1984
- Scramble Addict
- Type of spotter: A non cursing 4RTY F4RTY
vooral dat mogelijk zelfs zaterdag part klinkt mij goed in de oren , Misschien dan een kleine borrel houden ?Maurice wrote:Laatste update: De heli's Celle komen pas aan het eind van de middag, mogelijk zelfs zaterdag. De AWACS komt niet. Verder wel de meeste heli types (geen Cougar) F-16 en PC-7.
YOU DON'T NEED WHITE LENSES IF YOU GOT A WHITE CAMERA.
- jimmy van drunen
- Scramble Master
- Maurice
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: yes
Lijkt erop dat het weer goed genoeg is en ze toch vanmiddag (laat) terug keren, ik schat tussen 1600-1630.topgun1984 wrote:vooral dat mogelijk zelfs zaterdag part klinkt mij goed in de oren , Misschien dan een kleine borrel houden ?Maurice wrote:Laatste update: De heli's Celle komen pas aan het eind van de middag, mogelijk zelfs zaterdag. De AWACS komt niet. Verder wel de meeste heli types (geen Cougar) F-16 en PC-7.
- Redskin301
- Scramble Addict
- Type of spotter: Graphical
- Subscriber Scramble: nee
- topgun1984
- Scramble Addict
Maurice wrote:Lijkt erop dat het weer goed genoeg is en ze toch vanmiddag (laat) terug keren, ik schat tussen 1600-1630.topgun1984 wrote:vooral dat mogelijk zelfs zaterdag part klinkt mij goed in de oren , Misschien dan een kleine borrel houden ?Maurice wrote:Laatste update: De heli's Celle komen pas aan het eind van de middag, mogelijk zelfs zaterdag. De AWACS komt niet. Verder wel de meeste heli types (geen Cougar) F-16 en PC-7.
kunnen ze nou nooit eens een keer terug keren BUITEN kantoor tijden ... liever nog een uur extra, want moet die *&^*&^$#@*@-brug over bij gorinchem, dus jah.... daar staat zoiezo altijd dikke file op vrijdag middag ...
hoop nogsteeds op zaterdag .
- topgun1984
- Scramble Addict
volgens mij zit er een copyright op dat "raak en ga" van je hihi, moest ik ff doorgeven van me vriend guinness ...Redskin301 wrote:De eerste fixed wing die een raak en ga heeft gedaan op het heilige beton is de L-12 PC-7
Groeten,
TG1984
Last edited by topgun1984 on 07 Nov 2008, 14:42, edited 1 time in total.
-
- Scramble Junior
- Redskin301
- Scramble Addict
- Type of spotter: Graphical
- Subscriber Scramble: nee
Klopt, maar ik mag die gebruiken en anders stuur ome Karel maar deze kant optopgun1984 wrote:volgens mij zit er een copyright op dat "raak en ga" van je hihi, moest ik ff doorgeven van me vriend guinness ...Redskin301 wrote:De eerste fixed wing die een raak en ga heeft gedaan op het heilige beton is de L-12 PC-7
- jimmy van drunen
- Scramble Master
- Mark B.
- Scramble Senior
- Type of spotter: photo only
- Subscriber Scramble: Mark Broekhans
Toch wel wennen he, die Heli's! Dat koufrontje daar zeker??:rain:Maurice wrote:Lijkt erop dat het weer goed genoeg is en ze toch vanmiddag (laat) terug keren, ik schat tussen 1600-1630.
Toen we nog op Eindhoven zaten hadden we vliegers die zich pas zorgen gingen maken als we RED RED condities verwachten..