joost wrote: en ook nog de A6-EDA tegen het middaguur.
Grtz
Joost
Interessant, ik dacht dat alleen SIA met de 380 over Nederland vloog.
Weet je ook een vluchtnummer of route van die Emirates 380 of was het een incidentele ?
Grtz
Joost
Weet je ook een vluchtnummer of route van die Emirates 380 of was het een incidentele ?
grtz. E
Daar ben ik ook even de mist in gegaan sorry, heb de Emirates bak alleen op SBS-1 gezien.. Mijn excuus
Mijn verrekijker is niet zo heel erg sterk, maar het lijkt mij dat 10 kilometer verschil in de lucht toch wel te zien is, ik zal is opletten, bedankt voor de reacties:)
Red Devil wrote:Mijn verrekijker is niet zo heel erg sterk, maar het lijkt mij dat 10 kilometer verschil in de lucht toch wel te zien is, ik zal is opletten, bedankt voor de reacties:)
Grtz
Joost
grtz. E
Vluchtnummer van de UAE is UAE201/202 naar/van JFK/Dubai.
( let wel het kan ook een T7-3 zijn.)
Grt,
Michel
Canon 1000D 18-55 en Canon 55-250/IS en Samsung WB500. Ik zeg zomaar,... pak wat je kan pakken want anders is het weg!!!!!!... Als je het niet wil pakken , dan pak ik het wel.... moet je wel zeggen waar?????....
om precies te zijn om 12:00 boven zuid enschede vanuit het zuid-zuid oosten 2 f-16's zeer laag 1000-1500ft en vlogen richting de stad aldaar met veel geluid een turn naar het westen te maken.