Forum for all matters concerning Amsterdam-Schiphol airport (and control zone, including heliport). Customary language is Dutch, but English is also accepted.
Moderator: gatso76
Key
Site Admin
Posts: 11250 Joined: 06 Dec 2002, 09:21
Type of spotter: F2
Subscriber Scramble: U bet
Location: ex EHAM
Post
by Key » 03 Jun 2008, 22:22
gatso76 wrote: Volgens het lijstje van Mollie vertrekt zij om 1130 om dan om 1150 weer terug te keren op Schiphol en daarna om 1500 door te vliegen naar Krakow...
Met groot excuus, dan heb ik die lijstjes nog nooit begrepen!
SPL
Scramble Master
Posts: 11364 Joined: 12 Oct 2003, 23:56
Type of spotter: None
Post
by SPL » 03 Jun 2008, 23:09
Borobudur wrote: air-bus wrote: Anyone who can tell me the registration of the Tunisair 735 that departed 12.47LT?
Mijn geheugen zegt de TS-IOG...(met enige twijfel...
)
Ook het CISS zegt
TS-IOG .
Groeten Martijn
*just doing my thing*
SPL
Scramble Master
Posts: 11364 Joined: 12 Oct 2003, 23:56
Type of spotter: None
Post
by SPL » 03 Jun 2008, 23:10
air-bus wrote: Nog een extra request: de SAS MD-80 17.14T aub? Gr Arno
Dit was de
LN-ROP .
Groeten Martijn
*just doing my thing*
Dutchbird
Scramble Addict
Posts: 1820 Joined: 04 Oct 2003, 01:56
Post
by Dutchbird » 03 Jun 2008, 23:42
3 requests:
IB A321
AF A318
AF A321
All flights landed between 1900 and 1930 lt.
Thanks in advance!
Grtz,
'Every year donkeys and mules kill more people than plane crashes'
FlightMemory
SPL
Scramble Master
Posts: 11364 Joined: 12 Oct 2003, 23:56
Type of spotter: None
Post
by SPL » 03 Jun 2008, 23:51
Dutchbird wrote: 3 requests: IB A321 AF A318 AF A321 All flights landed between 1900 and 1930 lt. Thanks in advance! Grtz,
EC-JMR ,
F-GUGN and
F-GTAK .
Groeten Martijn
*just doing my thing*
streep
Scramble Addict
Posts: 1812 Joined: 31 Jul 2003, 16:23
Type of spotter: F1.8 voor de scherpte diepte
Subscriber Scramble: Ferdinand Peters
Location: hangmatje
Post
by streep » 04 Jun 2008, 00:49
Key wrote: Met groot excuus, dan heb ik die lijstjes nog nooit begrepen!
hhmmmm.. hoe leggen we dit uit... ??
We schrijven hier niet elke vlucht op kleine plastic bordje die we dan aan elkaar doorgeven. We maken lijsten met zowel de aankomst als de vertrek tijd er op. Heel handig !
Streep.
Rembrandt
Scramble Senior
Posts: 348 Joined: 24 Aug 2006, 23:09
Type of spotter: Serial killer
Subscriber Scramble: Yes
Location: N52 05.1 E004 52.4
Contact:
Post
by Rembrandt » 04 Jun 2008, 21:37
Iemand met de reg. van de BEKO 737-(200?) die om 20:16 opsteeg van de 18L ??
Dank
Borobudur
Scramble Master
Posts: 2760 Joined: 25 Dec 2007, 15:57
Subscriber Scramble: Borobudur
Location: EHLE
Post
by Borobudur » 04 Jun 2008, 21:48
Rembrandt wrote: Iemand met de reg. van de BEKO 737-(200?) die om 20:16 opsteeg van de 18L ??
737-
800 TC-APU
Borobudur
Rembrandt
Scramble Senior
Posts: 348 Joined: 24 Aug 2006, 23:09
Type of spotter: Serial killer
Subscriber Scramble: Yes
Location: N52 05.1 E004 52.4
Contact:
Post
by Rembrandt » 04 Jun 2008, 21:55
Borobudur wrote: Rembrandt wrote: Iemand met de reg. van de BEKO 737-(200?) die om 20:16 opsteeg van de 18L ??
737-
800 TC-APU
Zonder winglets moeilijk te zien vanaf de Mac...
Bedankt!
B767-300ER
Scramble Master
Posts: 8814 Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Post
by B767-300ER » 04 Jun 2008, 22:14
Rembrandt wrote: Borobudur wrote: Rembrandt wrote: Iemand met de reg. van de BEKO 737-(200?) die om 20:16 opsteeg van de 18L ??
737-
800 TC-APU
Zonder winglets moeilijk te zien vanaf de Mac...
Bedankt!
Hoi
Een tip:
Een 737-200 kan men ook herkennen aan de buisvormige motoren!
Deze steken zowel aan de voorkant als aan de achterkant van de vleugel uit