EHGR 22-04-08
Moderator: SWAT 11
Forum rules
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
EHGR 22-04-08
Net 3x F-16(?) overshoot in oostelijke richting.
- jimmy van drunen
- Scramble Master
- Type of spotter: Photographer
- Lex
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: Lex
Re: EHGR 22-04-08
Waarschijnlijk dezelfde die op Schiphol gezien (en gelezen) zijn.Eddie wrote:Net 3x F-16(?) overshoot in oostelijke richting.
Zou dan gaan om de J-270, J-368 en J-653.
- jimmy van drunen
- Scramble Master
Re: EHGR 22-04-08
Enig idee waarom ze een "half rondje Nederland" hebben gedaan? De eerste en de laatste staan in de scramble database als sold to RJAF... afscheidsvluchtje?Lex wrote:Waarschijnlijk dezelfde die op Schiphol gezien (en gelezen) zijn.Eddie wrote:Net 3x F-16(?) overshoot in oostelijke richting.
Zou dan gaan om de J-270, J-368 en J-653.
-
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Kleintje Pils
- Redskin301
- Scramble Addict
- Type of spotter: Graphical
- Subscriber Scramble: nee
-
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Kleintje Pils
[quote="jimmy van drunen"]Net ook 2 hoge kisten over Tilburg-reeshof langs gilze,
Zag alleen strepen dus geen kisten, maar waren fighters!
Jimmy[/quote]
Als je goed keek was er een onderscheping te zien van waarschijnlijk een 747 (aan de condens strepen te zien) Ik zelf heb het niet goed gezien maar en collega van mij heeft alles gevolgd daar in de lucht.
Pjottr
Jimmy[/quote]
Als je goed keek was er een onderscheping te zien van waarschijnlijk een 747 (aan de condens strepen te zien) Ik zelf heb het niet goed gezien maar en collega van mij heeft alles gevolgd daar in de lucht.
Pjottr
- jimmy van drunen
- Scramble Master
Ok, thankspjottr wrote:Als je goed keek was er een onderscheping te zien van waarschijnlijk een 747 (aan de condens strepen te zien) Ik zelf heb het niet goed gezien maar en collega van mij heeft alles gevolgd daar in de lucht.jimmy van drunen wrote:Net ook 2 hoge kisten over Tilburg-reeshof langs gilze,
Jimmy
Pjottr
Jimmy