Brabantse vrienden, helaas van SV Deurne maar gefeliciteerd met NAC Breda!prachtige resultaat. Misschien dat we elkaar nog ontmoeten in de kwartfinale. Aangezien de enige amateurclub die nog in de race was, Quick Boys uit Katwijk, ook door is
Oh ja jullie hadden ook nog een verzoekje, ik maak er Q-29 van en moeten zeggen Mike hij was hard to read. Dat ondervonden we ook al aan het eind van de middag. Twee cougars heb ik gelezen als S-450 en S-447.
Groeten uit een Kattuk waar het nog lang onrustig zal zijn, evenals in Breda
ps photo on request available.
EHGR 16-01-2008
Moderator: SWAT 11
Forum rules
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
- Redskin301
- Scramble Addict
- Type of spotter: Graphical
- Subscriber Scramble: nee
- The DJ
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: The DJ
Dank u, die Cougar hebt ik niet gezien. Was ook lastig stonden allemaal huizen en bomen in de weg...DJMikey wrote:Q18 en Q29 waren dat. De S442 zat ook in dezelfde formatie.The DJ wrote: Mike, weet jij welke 2 Ah-64's samen met de Chinook vlogen?
Heb de andere nummers niet nodig, haal ik wel uit jou log.
DJ
Grt, Mike.
Groeten,
DJ
- DJMikey
- Scramble Addict
Euhm, op mijn foto heb ik volgens mij toch echt Q29 zien staan ... Eerst dacht ik dat het de Q2 was, maar het tweede getal was bijna niet te zien ... uiteindelijk op de foto wel ... of zie ik het nu verkeerd. Zal vanavond de foto nog eens checken.Jorg wrote:Hoi DJ Mikey,
Even een aanvulling,
De Apache is gelezen als Q-23 i.p.v. Q-29 en de Cougar is de S-447 i.p.v.
de S-442.
Groeten Jörg.
Grt, Mike.
Mike Schoenmaker
Vice-president / Activities / PR
KNVOL, region Noord-Brabant / Noord Limburg
Vice-president / Activities / PR
KNVOL, region Noord-Brabant / Noord Limburg
- Wijgert IJlst
- Scramble Addict
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: Wijgert IJlst
Om 14.12h LT kwam een AH-64D erg laag over het NS Station van Gouda, vloog noord / noord-westelijke richting. Is dit dezelfde die ook op Rotterdam gezien is, of heeft iemand een idee welke het in een ander geval is geweest?luamax wrote:Om 14.30lt deed de "BAT70" een simulated emergency landing op Woensdrecht, dat was de Q25Aviaphotos wrote:Iemand enig idee welk nummertje bij de "BAT70" hoort?
Deze Apache vloog laag over Rotterdam Airport vanmiddag rond een uur of twee.
Alvast bedankt.
Groeten,
Pim
Kind Regards / Groeten,
Wijgert IJlst
Wijgert IJlst