'Diamond 36' is on its way for an approach to rwy28. Before that it made one approach to Eindhoven's rwy22.
Regards,
Stephan
30-11-07
Moderator: SWAT 11
Forum rules
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
- Stephan Lodewijks
- Scramble Master
- Type of spotter: I shall say this only once: (ex-)MILITARY!!!! :-)
- Subscriber Scramble: Stephan Lodewijks
- jimmy van drunen
- Scramble Master
- Type of spotter: Photographer
Jimmy,jimmy van drunen wrote:ik zag ook rond 10 uur een PC-7??? over Tilburg centrum vliegen zat bij wiskunde kon hem niet achterhalen wat voor een het was, iemand een idee want ik dacht niet gelijk aan de Pilatus?
gr. Jimmy
Wat jij boven Tilburg ziet hoeft niet speciaal gezien te zijn op Gilze-Rijen, kan wel soms zo zijn, maar hoeft niet dus daarmee vervuil je wel een klein beetje de movements. Er wordt naar mijn mening te veel gesugereerd over kisten op Gilze.
- Stephan Lodewijks
- Scramble Master
- Type of spotter: I shall say this only once: (ex-)MILITARY!!!! :-)
- Subscriber Scramble: Stephan Lodewijks
- jimmy van drunen
- Scramble Master
- Type of spotter: Photographer
mwpeters wrote:Jimmy,jimmy van drunen wrote:ik zag ook rond 10 uur een PC-7??? over Tilburg centrum vliegen zat bij wiskunde kon hem niet achterhalen wat voor een het was, iemand een idee want ik dacht niet gelijk aan de Pilatus?
gr. Jimmy
Wat jij boven Tilburg ziet hoeft niet speciaal gezien te zijn op Gilze-Rijen, kan wel soms zo zijn, maar hoeft niet dus daarmee vervuil je wel een klein beetje de movements. Er wordt naar mijn mening te veel gesugereerd over kisten op Gilze.
klopt, maar omdat hij richting gilze vloog dacht ik ik zet het hier maar neer
gr. jimmy