10-09-2007
Moderator: SWAT 11
Forum rules
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
- Redskin301
- Scramble Addict
- Type of spotter: Graphical
- Subscriber Scramble: nee
- Redskin301
- Scramble Addict
- Type of spotter: Graphical
- Subscriber Scramble: nee
- Stafhunter
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Stafhunter
jij hebt hem door , het word weer eens tijd dat er weer fighters mogen komen op Gilze en er weer gras staat ipv maisRedskin301 wrote:Zag vanmiddag 2x een cougar en 2x een apache boven oirschot, waren dit degene van de oefening of waren dit andere exemplaren
Egbert, moet je die dakota die je jimmy laat zien voorstellen als frikandellen in de wei op gilze ........................
zo nu is het weer genoeg geweest en gaan we weer verder met Spotten
F-104 Starfighter patch website http://threshold.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
flown in:
F27-300M C-5
better a spotter with stepladder behind me than a spotter with 50mm in front off me
flown in:
F27-300M C-5
better a spotter with stepladder behind me than a spotter with 50mm in front off me
- Eric van Lisdonk
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Eric van Lisdonk
Hi Egbert,
Alsjeblieft geef die Mark geen Frikandellen!!
Om nog even over die fighters terug te komen. Het is de bedoeling dat volgend jaar een begin wordt gemaakt met het vernieuwen van de baan. We moeten dus nog even wachten. Wat een gigantisch grote hangaar krijgen we trouwens bij het cargoplatform!!!
Groeten,
Eric
P.S. Iemand op het veld die Bo105P 87+66 (68) gelezen??
Alsjeblieft geef die Mark geen Frikandellen!!
Om nog even over die fighters terug te komen. Het is de bedoeling dat volgend jaar een begin wordt gemaakt met het vernieuwen van de baan. We moeten dus nog even wachten. Wat een gigantisch grote hangaar krijgen we trouwens bij het cargoplatform!!!
Groeten,
Eric
P.S. Iemand op het veld die Bo105P 87+66 (68) gelezen??
-
- Scramble Junior
- jimmy van drunen
- Scramble Master
- Type of spotter: Photographer