wie wat waar vliegt daar - 2007
Forum rules
- jimmy van drunen
- Scramble Master
- Type of spotter: Photographer
05-05-07:
formatie van 3 of 4 vliegtuigen gezien uit mijn zolder raam in Tilburg reeshof dus heel erg klein het leek wel dat de B-25J van een half uur geleden erbij zat.
weet iemand welke dit waren en de regis
en om 16:25 een MD-11 ( vanuit de richting van Duitsland ) was deze misshcien van EVA AIR Cargo omdat hij groen aan de onder kant en wit van de boven kant was en gezocht heb op http://www.airliners.net" onclick="window.open(this.href);return false; maar alleen deze kon vinden, en zo ja welk regi
gr. jimmy
formatie van 3 of 4 vliegtuigen gezien uit mijn zolder raam in Tilburg reeshof dus heel erg klein het leek wel dat de B-25J van een half uur geleden erbij zat.
en om 16:25 een MD-11 ( vanuit de richting van Duitsland ) was deze misshcien van EVA AIR Cargo omdat hij groen aan de onder kant en wit van de boven kant was en gezocht heb op http://www.airliners.net" onclick="window.open(this.href);return false; maar alleen deze kon vinden, en zo ja welk regi
gr. jimmy
- Cloudhopper
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: Cloudhopper
Kunnen het er ook 5 geweest zijn? Vanmiddag was er boven Wageningen een formatie ter gelegenheid van de 5 mei viering.jimmy van drunen wrote:05-05-07:
gr. jimmy
Deze formatie bestond uit de volgende toestellen:
PH-LSK/B-64 Harvard
PH-KHV/G-29 Beech D18S
PH-MLM/B-71 Harvard
N320SQ B25 Mitchell
3W-17/PH-OUQ Spitfire
Ze vlogen over tussen 16.25 en 16.40 uur.
Later kwam er nog een Duitse motorzwever over, maar dat was vast niet voor het bevrijdingsfeest... (D-KIEB/JP)
Johan Hetebrij
Re: just overhead Ede PH-UNN
The EC120 B Colibri PH-UNN is blue/yellow/blue:Raymond wrote:Around 13.10 I saw a blue/yellow EC-120 and I thought I read PH-UNN
Greetings Raymond
http://avia-dejavu.net/photo%20PH-UNN.htm
regards, Jack
- jimmy van drunen
- Scramble Master
2x Cougars over Steenwijk
Fly-over Steenwijk at 13.00 hrs. Does somebody has the registrationnumbers???
-
- Scramble Die-Hard
- Nlspot2003
- Scramble Master
re:
Wie weet welke Apache er rond de toren van schiphol rond 12.05 vloog.
- jimmy van drunen
- Scramble Master
- jimmy van drunen
- Scramble Master
- Morpheus
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: Morpheus
Aircraft overhead The peel this morning.
Hoi,
Vanochtend om ongeveer 06.30 lokale tijd vloog dit toestel over Venray. Het vloog in Noordwestelijke richting, ongeveer richting Schiphol
Als ik het zo zie is het een A330, maar weet iemand van welke maatschappij die is? Het kleurenschema is mij in elk geval onbekend.
Bedankt, Rene
Vanochtend om ongeveer 06.30 lokale tijd vloog dit toestel over Venray. Het vloog in Noordwestelijke richting, ongeveer richting Schiphol
Als ik het zo zie is het een A330, maar weet iemand van welke maatschappij die is? Het kleurenschema is mij in elk geval onbekend.
Bedankt, Rene
- Morpheus
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: Morpheus
Hoi Peter,
Ik had de foto gisteravond nog gezien. Ik was ook van mening dat het dit exemplaar was. Als je mijn foto bekijkt, dan zie je inderdaad ook dat de onderkant niet volledig rood is. Met jouw mening erbij, staan we met drie man sterk in deze mening.
Ik ga er dus stiekem vanuit dat het deze kist was die ik heb gezien.
Bedankt, Rene
Ik had de foto gisteravond nog gezien. Ik was ook van mening dat het dit exemplaar was. Als je mijn foto bekijkt, dan zie je inderdaad ook dat de onderkant niet volledig rood is. Met jouw mening erbij, staan we met drie man sterk in deze mening.
Ik ga er dus stiekem vanuit dat het deze kist was die ik heb gezien.
Bedankt, Rene