Forum for all matters concerning Amsterdam-Schiphol airport (and control zone, including heliport). Customary language is Dutch, but English is also accepted.
Even een noot: ook een passagier die aan boord zat zou dit op het forum hebben kunnen plaatsen! Iedereen kan dit zijn, trouwens toch niet erg dat hij dit heeft neergezet? Iemand kan wel naar die kist opzoek zijn voor een foto ofzo!
Vandaag Vrijdag 30 Maart Rond kwart voor 9 kwam er een vliegtuig heel laag over kon niet zien welke maatschappij of welk vliegtuigtype het was door de bewolking hij maakte een bocht boven mij huis.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
Als ik nu luister komen er nog meer vliegtuigen laag over maar je ziet ze niet door laaghangende bewolking
Alvast Bedankt
Mvg Sander
Canon EOS 30D
Canon EF-S 18-55mm F 3.5-5.6
Canon EF 70-200 F4.0 L IS USM (New!)
Canon EF 50mm F1.8 II
planespotters.nl wrote:Vandaag Vrijdag 30 Maart Rond kwart voor 9 kwam er een vliegtuig heel laag over kon niet zien welke maatschappij of welk vliegtuigtype het was door de bewolking hij maakte een bocht boven mij huis.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
Als ik nu luister komen er nog meer vliegtuigen laag over maar je ziet ze niet door laaghangende bewolking
Alvast Bedankt
Mvg Sander
over het algemeen versterkt de laaghangende bewolking het geluid en aangezien het meerdere
vliegtuigen betreft zou ik het daar op houden
Niets maar dan ook niets is zeker in de luchtvaart
Ik zie zojuist de PHBFW (KL591) naar JNB een aantal vreemde manoeuvres maken. Gaat ook niet hoger dan FL090. Wellicht komt deze Jumbo terug naar AMS...
EDIT 1128: Vliegt na een tijdje boven Zeeland te hebben gevlogen de Noordzee op. Ik denk voor kero dumpen.
Vandaag had KL 1281 het probleem van een pootje die niet in wilde klappen... Kist zou terugkomen op Polderbaan; weet niet welke regi er aan deze vlucht gekoppeld was.