Spottersplekken rond Schiphol,de veranderingen en toekomst
Moderator: gatso76
Forum rules
- Harry Spotter
- Scramble Senior
- richard stegeman
- Scramble Senior
jup volgens de uitvoerder die ik gesproken heb welJS50557 wrote:Dit is toch van tijdelijke aard omdat ze de N201 aan het verbreden zijn?Harry Spotter wrote:De afslag van de Kruisweg naar de Aalsmeerderweg is afgesloten. De Aalsmeerderweg is nu alleen nog toegankelijk via de ventweg.
ikben daar zelf aan het werk met de vracht auto om zand te rijden
grtzz
canon eos 7D
fly on the wings of love
fly on the wings of love
-
- Scramble Rookie
Kristiaan dit is vermoedelijk de site die je bedoelde: http://www.noord-holland.nl/projecten/n201/" onclick="window.open(this.href);return false;KristiaanD wrote:Voorgoed. De plannen zijn om deze wegen voorgoed te scheiden. Heb ergens een link gezien naar de officiele site maar ken me niet meer herinneren waar.JS50557 wrote: Dit is toch van tijdelijke aard omdat ze de N201 aan het verbreden zijn?
In het volgende dokument wordt het ontwerp voor de verbreding van de Kruisweg besproken: http://www.noord-holland.nl/Images/65_81006.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes, René
Afgesloten kruising
hallo allemaal dit ter info, ik was gisteren onder weg naar de spotplaats aan de kaagbaan toen ik van de rijksweg A4 af kwam en bij de aalsmeerderweg links af wilde afslaan kon dat niet meer, je moet dan door rijden naar het volgende stoplicht en dan linksaf tot het volgende stoplicht weer links na vijftigmeter links en dan met de weg mee paralel terug rijden tot de wel werkende stoplicht dan rechts de aalsmeerderweg op en ik denk dat het nog wel even duurt voor de kruissing weer open gaat.gr Thomas
- Harry Spotter
- Scramble Senior
-
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: civiel
- Subscriber Scramble: patric
ik was er dindsdag weer eens
waarschijnlijk gaat de spot plaatst aan de kaagbaan inderdaad dit jaar nog dicht
hoorde ik van de uitvoeder van sloop bedrijf wat daar kampeert.
ze hebben nu opdracht om alles toto aan de spot plek met hekken af te zetten.
een opdracht om de spotplaats te sluiten was er volgens hem nog niet
waarschijnlijk gaat de spot plaatst aan de kaagbaan inderdaad dit jaar nog dicht
hoorde ik van de uitvoeder van sloop bedrijf wat daar kampeert.
ze hebben nu opdracht om alles toto aan de spot plek met hekken af te zetten.
een opdracht om de spotplaats te sluiten was er volgens hem nog niet
- Delta12
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: F5
hmmm dat is ook niet slecht zo een heuvel dan sta je iets boven de baan dat heeft wel een leuk effect. alleen zou die heuvel op een mooie zondag middag wel vol staan met irritante dagjes mensen met krijsende kinderen en frituur lucht..patric wrote:nopes
er moet eerst besloten worden of er een heel hekwerk om de polderbaan komt, als dat komt, wordt er een spotters heuvel aangelegt.