Maar de KBX is dan ook een hele speciale hèDelta12 wrote:06 takeoffs wel vaak gezien hoor meestal door fokkers zie hier eentje van paar maanden terug:
PH-KBX taking off van 06
http://img512.imageshack.us/img512/3927 ... 023jr9.jpg
http://img276.imageshack.us/img276/4356 ... 028wq9.jpg
Spottersplekken rond Schiphol,de veranderingen en toekomst
Moderator: gatso76
Forum rules
Zoals Jaap-Jan duidelijk maakte, die baanverlenging is jaren geleden al gebeurd. En de A380 heeft helemaal geen langere startbanen nodig.Maar kan die baanverlening betekenen dat de A380 naar Schiphol komt?
Gezien het aantal vracht-747's op Schiphol zullen er vroeger of later best vracht-A380's komen, denk ik.
Peter
- sfeyenoord1
- Scramble Addict
- Type of spotter: An enjoying one
-
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: civiel
- Subscriber Scramble: patric
ik hoor wel veel ,maar alleen gaat het hier om een tekening van 3 jaar geleden of zosfeyenoord1 wrote:Vind het echt pieeep van dat die plek verdwijnt bij de kaagbaan als ik ga kijken met mn ouders (ok vroeger enzo) dan gaan/gingen we altijd daarheen maja gelukkig is er dan nog de polderbaan, moeten ze daar maar parkeerplaats maken met die tenten, polderbaan is wel veel chiller op zich
ik kan er alleen maar op uit maken dat het hier toch om rumors gaat
en dat er nog niets officieel gezegt is.
Hoewel inderdaad nog niet officieel door Schiphol gemeld (zover ik weet), is het inmiddels wel meer dan alleen een gerucht. De snackkarren die geen nieuwe vergunning meer krijgen en vanaf mei 2007 weg moeten zijn. Landmeters die al een plek aan het bepalen zijn langs de polderbaan. Ik denk dat dat toch wel iets zegt.patric wrote:ik kan er alleen maar op uit maken dat het hier toch om rumors gaat
Erwin
-
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: civiel
- Subscriber Scramble: patric
ja , dat welehusmann wrote:Hoewel inderdaad nog niet officieel door Schiphol gemeld (zover ik weet), is het inmiddels wel meer dan alleen een gerucht. De snackkarren die geen nieuwe vergunning meer krijgen en vanaf mei 2007 weg moeten zijn. Landmeters die al een plek aan het bepalen zijn langs de polderbaan. Ik denk dat dat toch wel iets zegt.patric wrote:ik kan er alleen maar op uit maken dat het hier toch om rumors gaat
Erwin
alleen die landmeters langs de polderbaan kan ik niet plaatsen.
- nose
- Scramble Junior
- Type of spotter: F4
- Subscriber Scramble: nose
Het gaat sowiezo nog wel ff duren voordat er überhaupt een A380 afgeleverd wordt.....jfaltena wrote:Hou het dan maar op (veel) later... weet niet precies wanneer de eerste A380F afgeleverd wordt, maar dat zal nog wel een tijdje duren, gok ik...
Last edited by nose on 01 Nov 2006, 21:05, edited 1 time in total.
- FlyTheWorld
- Scramble Senior
Is ie ook wel.. maar ik mag hopen dat ze wel een keer die bosjes rij voor de baan gaan snoeien. Ik zie er namelijk het voordeel niet echt van, er komen alleen maar meer vogels op af en op ten duur worden ze zo hoog dat je dus niks meer kan spotten zonder laddersfeyenoord1 wrote:Vind het echt pieeep van dat die plek verdwijnt bij de kaagbaan als ik ga kijken met mn ouders (ok vroeger enzo) dan gaan/gingen we altijd daarheen maja gelukkig is er dan nog de polderbaan, moeten ze daar maar parkeerplaats maken met die tenten, polderbaan is wel veel chiller op zich
greetz
- FlyTheWorld
- Scramble Senior
Kan iemand mij een update geven over de werkzaamheden/bereikbaarheid van de spottersplek bij de kaagbaan?
Is de plek nu nog te bereiken, al dan niet lopend?
Ik heb begrepen dat de plek 7 mei definitief dicht gaat, betekent dit dat er tot 6 mei gewoon gefotografeerd kan worden of wordt de weg (bijvoorbeeld) al eerder afgesloten.
Alvast bedankt voor jullie antwoord!
Hugo
Is de plek nu nog te bereiken, al dan niet lopend?
Ik heb begrepen dat de plek 7 mei definitief dicht gaat, betekent dit dat er tot 6 mei gewoon gefotografeerd kan worden of wordt de weg (bijvoorbeeld) al eerder afgesloten.
Alvast bedankt voor jullie antwoord!
Hugo
-
- Scramble Senior
- Subscriber Scramble: a1rliners_2005