'Lifeliner' reports, all here/hier plaatsen
Moderator: gatso76
Forum rules
- Delta12
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: F5
21 Mei 2006
PH-EMS stond gister weer in me achtertuin (letterlijk!) bij de manege was iemand gevallen en behoordlijk gewond geraakt.
Edit:
Tijdens een springwedstrijd bij een manege aan de Terpmeent in Almere-Haven is zondagmiddag een vrouw
van haar paard gevallen. Volgens de politie struikelde het paard bij het nemen van een hindernis. De vrouw is met ademhalingsproblemen en verwondingen aan haar hoofd en schouder naar het ziekenhuis gebracht.
Echt jammer dat ik niet thuis was ik heb wel op de video gezien hoe die landen buurjongen heb het allemaal gefilmd.
btw:
Heliecopters in me tuin is trouwens niet nieuw...
2006: Manege ongeluk (Lifeliner)
2005: overval (Politie) http://www.airliners.net/open.file/0822696/L/" onclick="window.open(this.href);return false;
2004: buurman lunchtrommel op halen! 2x (Politie)
2003: boot omvergeslagen door sterke wind (Politie)
2002: Buurman werd op gepikt 2x (Politie)
2001: Chinook geland op toen nog een bouw terrein. (Militair)
PH-EMS stond gister weer in me achtertuin (letterlijk!) bij de manege was iemand gevallen en behoordlijk gewond geraakt.
Edit:
Tijdens een springwedstrijd bij een manege aan de Terpmeent in Almere-Haven is zondagmiddag een vrouw
van haar paard gevallen. Volgens de politie struikelde het paard bij het nemen van een hindernis. De vrouw is met ademhalingsproblemen en verwondingen aan haar hoofd en schouder naar het ziekenhuis gebracht.
Echt jammer dat ik niet thuis was ik heb wel op de video gezien hoe die landen buurjongen heb het allemaal gefilmd.
btw:
Heliecopters in me tuin is trouwens niet nieuw...
2006: Manege ongeluk (Lifeliner)
2005: overval (Politie) http://www.airliners.net/open.file/0822696/L/" onclick="window.open(this.href);return false;
2004: buurman lunchtrommel op halen! 2x (Politie)
2003: boot omvergeslagen door sterke wind (Politie)
2002: Buurman werd op gepikt 2x (Politie)
2001: Chinook geland op toen nog een bouw terrein. (Militair)
- joost.k
- Scramble Junior
- Subscriber Scramble: joost.k
PH-ULP LL2 in reparatie
PH-ULP LL2 had gister (15-08-06) een probleem met de Rotorbladen.
Is heel de dag aan de grond gebleven en heeft tot laat in de avond test vluchten gedaan.
De reparatie lukte niet erg geloof ik dus wie weet komt er vandaag of morgen wel een ADAC ter vervanging.
Is heel de dag aan de grond gebleven en heeft tot laat in de avond test vluchten gedaan.
De reparatie lukte niet erg geloof ik dus wie weet komt er vandaag of morgen wel een ADAC ter vervanging.
- Aviaphotos
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: No
LL2 heeft net gevlogen, of het de PH-ULP was weet ik niet.
Groeten,
Pim
Groeten,
Pim
Pim Hesse Photography - http://www.pimhesse.com
- Dutch Spotter
- Scramble Die-Hard
RE LL2
Ik heb hem over zien komen en zag geen kermerken van een ADAC heli:(
Gr. Dennis
Gr. Dennis
- Aviaphotos
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: No
1420059 15:59:27 13-11-06 A1 ONGEVAL Westlandseweg Vlaardingen vdg
A17 - TRAUMAHELI LIFE-LINE 2 / MMT 90.1 ROTTERDAM
Fietser geschept door een auto, met spoedtransport naar het ziekenhuis. Zag er niet best uit
De heli stond op een brug.
Groeten,
Pim
A17 - TRAUMAHELI LIFE-LINE 2 / MMT 90.1 ROTTERDAM
Fietser geschept door een auto, met spoedtransport naar het ziekenhuis. Zag er niet best uit
De heli stond op een brug.
Groeten,
Pim
Pim Hesse Photography - http://www.pimhesse.com
- Richard from Rotterdam
- Scramble Master
- joost.k
- Scramble Junior
- Subscriber Scramble: joost.k
LL3 PH-ELP
PH-ELP heeft voor het eerst een nachtelijke landing in Rotterdam gemaakt.
Omtreeks 02:55 uur geland aan de Schiehaven te Rotterdam voor een ernstige aanrijding op de Pelgrimsstraat.
Omtreeks 02:55 uur geland aan de Schiehaven te Rotterdam voor een ernstige aanrijding op de Pelgrimsstraat.
Short Lifeliner blog:
Lifeliner 1 in the EHRD ctr inbound Maassluis (09.22 lt) and landing overthere (09.29).
Lifeliner 2 entering the ctr from the South (Steenbergen) inbound Erasmus Hospital for landing (09.38 ).
Lifeliner 1 airborne Maassluis and inbound Erasmus Hospital. And touching the deck (10.15). At the same time the Lifeliner 2 is lifting and setting course to the field .
Lifeliner 1 is airborne helideck and proceding direct to Amsterdam. (10.28 ).
Lifeliner 1 in the EHRD ctr inbound Maassluis (09.22 lt) and landing overthere (09.29).
Lifeliner 2 entering the ctr from the South (Steenbergen) inbound Erasmus Hospital for landing (09.38 ).
Lifeliner 1 airborne Maassluis and inbound Erasmus Hospital. And touching the deck (10.15). At the same time the Lifeliner 2 is lifting and setting course to the field .
Lifeliner 1 is airborne helideck and proceding direct to Amsterdam. (10.28 ).